بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات

بهترین مراکز خدماتی ایران را معرفی می کنیم. تابلوسازی و تابلو چلنیوم، مراکز حقوقی و وکالت، خدمات پزشکی و سلامت، خدمات تعمیرات موبایل و لپ تاپ و...

  • ۰
  • ۰

برگرفته شده از سایت تعمیرات برتر واحد نمایندگی تعمیرات اپل

نمایندگی تعمیرات اپل

اگر تلفن اپل شما مشکلی دارد و باید آیفون خود را برطرف کنید ، مکان مناسب را انتخاب کرده اید. ما در تعمیر موبایل اپل به شما کمک می کنیم بدون هیچ نگرانی اپل موبایل را به درستی کار کنید. برای دریافت نکات کاربردی و جالب در زمینه تعمیر گوشی اپل می توانید ادامه این مقاله را بخوانید.

اپل موبایل احتمالاً محبوب ترین گوشی هوشمند مورد استفاده بسیاری از افراد است. این محصول در مدل های مختلفی تولید می شود و از کیفیت تولید بسیار بالایی برخوردار است. علیرغم کیفیت ساختاری و نرم افزاری مناسب ، ممکن است آیفون به دلیل عواملی با مشکل روبرو شود و نیاز به تعمیرات تخصصی داشته باشد.

ممکن است دوربین کار نکند ، LCD ممکن است خراب شود ، برنامه ها باز نشوند یا ده ها مورد دیگر. تعمیر گوشی های اپل به مهارت های زیادی احتیاج دارد و خدمات آن نیاز به آموزش ویژه در این زمینه دارد. زیرا تلفن های این برند به خصوص از نظر نرم افزاری که iOS است بسیار متفاوت از محصولات اندرویدی است. در زیر نکاتی در مورد روند کلی تعمیر آیفون و نحوه تعمیر قطعات در این دستگاه خواهید یافت. اما توصیه می کنیم در بهترین مرکز تعمیرات عیب یابی و تعمیر را به متخصصان ما بسپارید. که برای اطمینان از تعمیر کامل گوشی شما تحت نظارت رسمی شرکت اپل و نمایندگی تعمیرات اپل است.

آشنایی با قطعات آیفون

قطعات آیفون

اپل با استفاده از بهترین مهندسان جهان هزینه های زیادی را صرف ساخت هر یک از تلفن های همراه کرده و محصولات خود را با جدیدترین و پیشرفته ترین فناوری ها با بالاترین کیفیت ارائه می دهد.
ظرافت به کار رفته در طراحی و مونتاژ قطعات سخت افزاری تلفن های همراه آیفون بسیار دشوار است و نیاز به دانش عمیق در مورد اجزای آیفون دارد. در زیر برخی از قسمت های تلفن همراه آیفون را به شما معرفی خواهیم کرد. لازم به ذکر است که نمایندگی اتومبیل اپل برای تعمیر تلفن همراه همیشه از قطعات اصلی تحت نظارت استفاده می کند و توسط شرکت اپل وارد می شود. در ادامه مطلب می توانید با قطعات آیفون آشنا شوید.

تاچ و ال سی دی آیفون

تاچ و ال سی دی آیفون

تاچ و ال سی دی مهمترین اجزای تلفن های همراه اپل و در عین حال آسیب پذیرترین قسمت آنها هستند. این سخت افزار یکی از اولین قطعات اصلی برای اجرای دستورات سفارشی در دستگاه های iPhone است. هنگامی که صفحه لمسی را لمس می کنید ، دستورات شما از طریق صفحه نمایش (LCD) پردازش می شوند و سپس با لمس دستورات از LCD به پردازنده به آی سی آیفون شما منتقل می شوند. و نتیجه دستورات خود را می بینید.
این قطعه درجه خاصی از مقاومت در برابر ضربه را نشان می دهد. اما اگر صفحه گوشی شما خراب است ، دیگر نمی توانید از iPhone استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که لمس LCD LCD آیفون به دلیل کیفیت بالا بسیار گرانتر از کپی است. و با استفاده از قطعات غیر اصلی آیفون ، در واقع پول خود را برای عملکرد ناکارآمد هدر می دهید. در سرویس تعمیرات آیفون علاوه بر استفاده از قطعات اصلی اپل ، ضمانت تعمیر آیفون نیز دریافت خواهید کرد که در صورت بروز مشکلات احتمالی و مربوط به آن ، تعمیرات رایگان آیفون برای شما ساخته می شود.

قاب بدنه موبایل اپل

قاب آیفون قسمت قابل رویت دیگری از گوشی است که از گوشی محافظت می کند. اما امروزه ، از آنجا که همه کارها ، از تماس ها و پیام ها گرفته تا بانکداری از طریق تلفن های همراه انجام می شود ، جعبه تلفن همراه شما می تواند در هر زمان بخاطر زمین خوردن یا مجاورت با اشیا آسیب ببیند و خراشیده شود. محکم باش. این وقایع معمولاً به اجزای داخلی آیفون آسیب جدی نمی رساند ، زیرا توسط یک قاب محافظ تلفن محافظت می شود. اما با گذشت زمان ، این قاب زیبایی خود را از دست می دهد و پس از مدتی دیگر هیچ اثر قبلی ندارد. اما در صورت تمایل می توانید قاب اصلی گوشی را با یک قاب اصلی جدید برای آیفون تعویض کنید. و آیفون شما بدون هیچ گونه خراش و برآمدگی مانند یک تلفن تمیز و جدید به نظر می رسد.

باتری آیفون

باتری آیفون

باتری موبایل اپل به گفته خود شرکت apple برای تجربه ای ساده و استفاده ای آسان طراحی شده است. باتری آیفون از فناوری پیشرفته باتری لیتیوم یون بهره مند هستند که در مقایسه با سایر باتری ها سریعتر شارژ می شوندو دوام بیشتری نیز دارند. این فناوری در حال حاضر بهترین فناوری در حوزه باتری موبایل می باشد.

اما باتری موبایل اپل هم مانند تمام باتری ها جزء قطعات مصرفی می باشند و طول عمر محدودی دارند و در نهایت ظرفیت و غملکرد آن ها پایین می آید و میتوانند موجب تغییر عملکرد گوشی آیفون شوند. در نتیجه شما نیاز به تعویض باتری آیفون خود خواهید داشت. 

شما میتوانید با رعایت نکات زیر طول عمر باتری خود را به حداکثر برسانید.
  1. به مدت طولانی در شارژ قرار ندهید.
  2. تعداد چرخه شارژ باتری را در حد امکان کم کنید.
  3. گوشی خود را در معرض گرما و یا تابش مستقیم خورشید قرار ندهید.
  4. نگذارید شارژ باتری موبایل اپل تا انتها خالی شود.
  5. استفاده بهینه نرم افزاری جهت مصرف کم تر شارژ باتری
  6. سلامت باتری آیفون خود را از طریق قسمت باتری در بخش تنظیمات آیفون کنترل کنید.

فلت و سوکت شارژ آیفون

فلت و سوکت شارژ آیفون

ممکن است هر بار که سوکت شارژ را به iPhone متصل می کنید ، تلفن شما شارژ نشود. این مشکل ممکن است از سوکت شارژ تخت یا iPhone باشد. می توانید آیفون خود را در نمایندگی دستگاه موبایل اپل تعمیر کنید.

سوکت شارژ آیفون


سوکت شارژ بخشی است که شارژر خود را به آن متصل می کنید. خرابی سوکت شارژ ممکن است به دلیل عدم رعایت روش صحیح اتصال و از بین بردن شارژر یا خوردگی باشد. باید سوکت شارژ آیفون را تعویض کنید

 

فلت شارژ موبایل اپل


کابل های تخت در انواع مختلف و با کاربردهای مختلف در گوشی ها موجود است ، یکی از آنها آیفون است که در حال شارژ است. این قسمت وظیفه انتقال شارژ از سوکت شارژ به مدار مادربرد گوشی را بر عهده دارد. در صورت نقص در این قسمت از تلفن شما هزینه ای دریافت نمی شود.

 

منبع: yun

 

  • ۰۰/۰۴/۲۹
  • نمایندگی تعمیرات اپل ..

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی