بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات

بهترین مراکز خدماتی ایران را معرفی می کنیم. تابلوسازی و تابلو چلنیوم، مراکز حقوقی و وکالت، خدمات پزشکی و سلامت، خدمات تعمیرات موبایل و لپ تاپ و...

۲۰ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

امروزه شاهد کاربرد گسترده ی الکتروموتور ها در انواع لوازم الکتریکی می باشیم. این قطعه ی کاربردی توسط کمپانی های مختلفی در جهان تولید می شود. از جمله محبوب ترین نوع از الکتروموتور ها، الکتروموتورهای چینی می باشند. در این مطلب قصد بررسی الکتروموتور چینی را داریم. پس اگر قصد خرید الکتروموتور چینی را دارید و یا خواستار بالابردن اطلاعات خود در مورد این وسیله می باشید، پیشنهاد می کنیم که مطلب زیر را مطالعه نمایید.

الکتروموتور چیست؟

شاید حرکت ماشین لباسشویی تا کنون توجه شما را به خود جلب کرده باشد. در این وسیله ی کاربردی، انرژی الکتریکی مبدل به انرژی حرکتی می شود. این تبدیل انرژی نیز توسط قطعه ای به نام الکتروموتور صورت می گیرد. الکتروموتور و یا موتور الکتریکی وسیله ای است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی مبدل می سازد.

از این تبدیل انرژی می توان در وسایل مختلفی از جمله دستگاه های تهویه ی هوا، وسایل نقلیه ی موتوری، تجهیزات صنعتی، لوازم خانگی و…. استفاده نمود که همین امر بیانگر کاربرد گسترده ی این وسیله می باشد. از جمله قسمت های مختلف یک الکتروموتور می توان به روتور، بلبرینگ ها، استاتور، شکاف هوایی، درکاسه ها، سیم پیچ، پوسته، فن و منبع تغذیه اشاره نمود. این دستگاه می تواند توسط کشور های مختلفی از جمله چین تولید شود.

الکتروموتورهای چینی

همان طور که ذکر شد الکتروموتورها توسط کشورهای مختلفی تولید می شود. کشور چین یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان الکتروموتورها می باشد. همان طور که مسلم است کیفیت این الکتروموتور ها به نسبت نمونه های اروپایی و آمریکایی آن ها پایین تر می باشد. اما توجه داشته باشید که اگر بخواهید در کنار کیفیت عواملی مانند قیمت و تنوع الکتروموتور های تولیدی کشورهای مختلف را مقایسه نمایید، بهترین انتخاب، الکتروموتور چینی می باشد. زیرا الکتروموتورهای چینی علاوه بر داشتن تنوع بسیار، دارای قیمت مناسب تری به نسبت نمونه های دیگر می باشند. الکتروموتور های چینی می توانند دارای پوسته ی چدنی و یا آلومینیومی باشند و به صورت تک فاز و سه فاز تولید و عرضه شوند.

مزایای الکتروموتور چینی

همان طور که ذکر شد الکتروموتورهای چینی دارای مزایای زیادی می باشند که از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • کیفیت بالا
  • قیمت مناسب
  • وجود نوآوری در محصولات
  • سرعت بالا
  • استفاده در صنایع مختلف به دلیل تنوع بالا
  • و….

انواع برندهای الکتروموتور چینی

الکتروموتورهای تولید شده در کشور چین با برند های مختلفی تولید می شوند که از جمله ی آن ها می توان کایجیلی (Kaijieli)، گوانگلو (GUANGLU )، آر ام پی (RMP)، ارسم گوانگلو (ERCEM GUANGLU )، ان جی ام (NJM)، استریم (STREAM)و… را نام برد. در ادامه ی مطلب به بررسی مشخصات برخی از برندهای الکتروموتور معروف و شناخته شده در ایران می پردازیم:

الکتروموتور گوانگلو

الکتروموتورهای چینی با برند گوانگلو دارای  توان های متنوعی می باشند. هم چنین از جمله ی مزایای آن ها می توان به داشتن استحکام بالا، راندمان بالا، طول عمر زیاد، قیمت مناسب، کیفیت بالا، استفاده از سیستم مدرن برای تولید، مجهز به فریم چدنی، ضد زنگ بودن، کم مصرف بودن و… اشاره نمود. به همین دلایل این برند جزو معتبر ترین برندهای الکتروموتور چینی  محسوب می شود که دارای استانداردهای معتبر اروپایی نیز می باشد.  

الکتروموتور ارسم گوانگلو

برند ارسم گوانگلو نیز زیر مجموعه ای از برند گوانگلو می باشد. از مزایای الکتروموتور های آرسم گوانگلو نیز می توان به داشتن نیم فلنچ های با کیفیت و هم چنین امکان نصب نمودن  پایه در جهات مختلف، داشتن راندمان بالا، داشتن سیم پیچ مسی و…  اشاره نمود. الکتروموتور های ارسم گوانگلو  دارای پوسته ی آلومینیومی می باشند. این نوع الکتروموتورها با وجود کیفیت بالا قیمت مناسبی دارند. 

الکتروموتور استریم

ازجمله مزایای این برند از الکتروموتورهای چینی می توان به داشتن قیمت مناسب نسبت به کیفیت و داشتن سیم پیچ مسی اشاره نمود.  

الکتروموتور NJM

از دیگر برندهای معتبر چینی در زمینه ی تولید الکتروموتور می توان به برند ان جی ام اشاره نمود. این نوع از الکتروموتورها نیز دارای دارای سیم پیچ مس می باشند. از جمله مزایای الکتروموتورهای ام جی ان می توان به کیفیت و قیمت مناسب اشاره کرد. البته خرید پمپ آب نیز از مواردی است که شما می توانید از ایتال سرویس آن را تهیه کنید.

خرید الکتروموتور چینی  

برای خرید الکتروموتور چینی در ایران می توانید به فروشگاه های فروشنده ی الکتروموتورها و یا نمایندگی ها مراجعه نمایید. مسلما خرید از نمایندگی ها به شما این امکان را می دهد که از جانب اصیل بودن کالا اطمینان داشته باشید. هنگام خرید الکتروموتور های چینیباید به مسائلی از قبیل توان دستگاه، ولتاژ ورودی مورد نیاز، دمای سیستم، برند، جنس بدنه و… توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع الکتروموتورها را خریداری نمایید. هم چنین لازم به ذکر است که شما می توانید خرید الکتروموتور های چینی را به صورت حضوری و یا غیرحضوری(از طریق سایت های اینترنتی) خریداری نمایید.

نمایندگی الکتروموتور چینی  

نمایندگی الکترومورهای برند مختلف در ایران نیز موجود است. شما می توانید انواع الکتروموتورهای چینی مختلف را از این نمایندگی ها خریداری نمایید. هم چنین لازم به ذکر است که این نمایندگی ها خدماتی از نظیر تعمیر الکتروموتورها را نیز انجام می دهند. البته هیچ کدام از برندهای الکتروموتور چینیگارانتی برای محصولات خود ارائه نمی دهند اما با توجه کیفیت بالای آن ها می توانید با خیالی آسوده آن ها را خریداری کنید.

قیمت

قیمت الکتروموتور چینی بسته به نوع و برند آن می تواند متفاوت باشد. هم چنین به دلیل وارداتی بودن این محصول، بدیهی است که با بالارفتن نرخ ارز و دلار شاهد گران تر شدن این محصول باشیم. هم چنین اگر قصد خرید الکتروموتور  با قیمت پایین تری را نیز دارید، می توانید انواع دست دوم آن را خریداری نمایید. البته در این صورت نباید انتظار کیفیتی بالا از سوی آن را داشته باشید.

جمع بندی

الکتروموتور برای تبدیل انرژی الکتریکی به مکانیکی استفاده می گردد. از جمله کاربردهای آن می توان استفاده در دستگاه های تهویه ی هوا، وسایل نقلیه ی موتوری، تجهیزات صنعتی، لوازم خانگی و…. را نام برد. کشورهای مختلفی از جمله چین به تولید الکتروموتورها می پردازند. الکتروموتورهای چینی نیز دارای برند های مختلفی می باشند که ازجمله معتبر ترین آن ها می توان به برند گوانگلو اشاره نمود. الکتروموتور چینی معمولا در دو نوع تک فاز و سه فاز تولید می شود.

منبع:سایت yun

  • نمایندگی تعمیرات اپل ..
  • ۰
  • ۰

شناخت انواع الکتروموتور به دلیل استفاده گسترده از موتورها از مصارف خانگی تا صنعتی هرگز خالی از فایده نیست. اگر صاحب یک سیستم تهویه مطبوع در خانه هستید یا از کمپرسور هوا و موتورهای الکتریکی در کارخانه صنعتی استفاده می کنید. بنابراین، اگر در مورد انواع الکتروموتور اطلاعات داشته باشید، می توانید سیستم خود را بهتر درک کنید و کنترل بهتری بر عملکرد آن داشته باشید.

موتورهای الکتریکی چیست؟

قبل از دانستن انواع الکتروموتور، بهتر است با این سوال شروع کنیم که موتور الکتریکی چیست؟ خوب، کوتاه ترین پاسخ این است که موتور الکتریکی یا فقط موتور یک وسیله الکترومکانیکی است که انرژی الکتریکی را دریافت کرده و آن را به حرکت یا انرژی مکانیکی تبدیل می کند، این حرکت بیشتر به شکل چرخشی است. جریان الکتریکی یک میدان مغناطیسی را القا می کند و آنچه در موتور الکتریکی اتفاق می افتد ایجاد یک حرکت چرخشی عمود بر جهت جریان و میدان مغناطیسی است.

کاربردهای انواع الکتروموتور

انواع الکتروموتور را می توان برای مصارف خانگی استفاده کرد، به عنوان مثال؛ در وسایل برقی مانند تهویه مطبوع، جاروبرقی، پنکه، غذاساز و غیره که همگی از نیروی چرخشی موتورهای الکتریکی به روش خود استفاده می کنند، برخی از انواع موتورهای الکتریکی به طور گسترده برای کاربردهای صنعتی مانند کمپرسورهای گاز صنعتی، پمپ ها، وسایل نقلیه بالابر، میکسرها و غیره استفاده می شوند.

روش های طبقه بندی موتورهای الکتریکی

انواع الکتروموتور را می توان به روش های مختلفی طبقه بندی کرد، یکی از راه های طبقه بندی بر اساس محفظه های آن ها خواهد بود. ما موتورهای ضد قطره باز (ODP) مناسب برای کاربردهای تمیز، خشک و داخلی داریم که نسخه پیشرفته آن موتورهای محافظت شده در آب و هوا با پیکربندی محفظه WP1یا WP2 هستند.

ما همچنین دارای پیکربندی محفظه کاملا محصور شده با فن خنک کننده (TEFC)، هوای کاملا محصور (TEAO، تهویه اجباری کاملا محصور (TEFV) و محفظه بدون تهویه کامل (TENV) برای انواع مختلف موتورهای الکتریکی هستیم. موتورهای ضد انفجار (Ex) نیز وجود دارند که در مناطق خطرناک با احتمال انفجار به دلیل وجود مقداری مایعات انفجاری، گرد و غبار و غیره در منطقه مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع الکتروموتور
انواع الکتروموتور

منبع انرژی

با این وجود، موتورهای الکتریکی معمولاً بر اساس منبع انرژی آن ها طبقه بندی می شوند. موتورهای جریان متناوب یا AC وجود دارند که در آن ها جریان در فرکانس خاصی تغییر جهت می دهد. همچنین موتورهای جریان مستقیم یا DC وجود دارند که به دلیل کنترل آسان سرعت، به طور گسترده در کاربردهای مقیاس کوچک استفاده می شوند.

موتورهای AC به دو دسته تک فاز و سه فاز تقسیم می شوند. موتور تک فاز می تواند به توانی در حدود 3 کیلووات برسد که از منبع تغذیه تک فاز تامین می شود، که این مورد برای کاربردهای خانگی و تجاری است. از طرف دیگر موتور سه فاز می تواند تا حدود 300 کیلووات برق تولید کند، این موتورها گزینه مناسبی برای کاربردهای صنعتی هستند.

الکترو موتور AC

همانطور که قبلا ذکر شد، موتور AC یکی از انواع الکتروموتور است که از جریان با جهت متناوب استفاده می کند. کنترل سرعت این موتورها به راحتی موتورهای DC نیست. با این حال، با کمی جریمه قدرت، می توان از موتورهای AC با درایوهای فرکانس متغیر برای کنترل سرعت بهتر استفاده کرد، دو نوع موتور AC پرکاربرد و یک نوع دیگر وجود دارد:

الکتروموتورهای القایی (ناهمزمان)

موتور القایی یا ناهمزمان مکانیزمی است که هرگز با سرعت سنکرون کار نمی کند. این موتور با استفاده از پدیده القای الکترومغناطیسی توان الکتریکی را به نیروی مکانیکی تبدیل می کند. در این نوع موتورهای الکتریکی، میدان مغناطیسی در استاتورها می چرخد ​​که باعث القای جریان در روتور و در نتیجه چرخش موتور می شود. از آن جایی که چرخش روتور توسط یک میدان مغناطیسی خارج از آن القا می شود، این موتورها از بیرون برانگیخته می شوند.

الکتروموتورهای سنکرون

آنچه در انواع الکتروموتورسنکرون اتفاق می افتد اعمال میدان مغناطیسی مستقیم به سیم پیچ های روتور است که معایب و مزایای خاص خود را دارد، چنین موتورهای تحریک شده داخلی نیاز به حفاظت و کنترل متفاوتی نسبت به موتورهای سنکرون دارند.

الکتروموتورهای خطی

انواع خطی از موتورهای الکتریکی نیز وجود دارد که در آن ها استاتور و روتور نورد نمی شوند و بنابراین به جای گشتاور نیروی خطی تولید می کنند. این نوع موتور معمولاً در درب های کشویی و محرک ها یافت می شود.

الکتروموتور القایی

موتور القایی یکی از انواع الکتروموتور است که احتمالاً بیشترین کاربرد را برای کارهای صنعتی دارد. استاتور به دلیل اتصال به شبکه برق مغناطیسی می شود، سپس میدان مغناطیسی یک ولتاژ و در نتیجه جریانی در سیم پیچ های روتور ایجاد می کند، سپس جریان القایی در روتور میدان مغناطیسی دیگری ایجاد می کند و واکنش بین این دو میدان مغناطیسی ایجاد می شود در ادامه نیروی چرخشی یا گشتاوری را تولید می کند که محور موتور را به حرکت در می آورد.

این موتورها دارای طراحی بسیار ساده و ساختار مستحکم با قیمت پایین و نگهداری آسان می باشند. آن ها همچنین دارای طیف گسترده ای از رتبه بندی های قدرت هستند همانطور که قبلاً گفته شد پرکاربردترین انواع موتورهای الکتریکی هستند. با این وجود، کنترل سرعت بدون درایو فرکانس متغیر که باعث می شود موتور با ضریب قدرت عقب مانده کار کند، آسان نیست. هر کدام از این موتورها نیز می توانند تک فاز یا سه فاز باشند موتورهای القایی تک فاز، نوع کمتری از موتورهای القایی در صنعت هستند. موتور القایی سه فاز یکی از انواع موتورهای الکتریکی است که حدود ۷۰ درصد از سهم بازار موتورهای القایی صنعتی را به خود اختصاص داده است.

نتیجه

بنابراین، همه چیز در مورد انواع الکتروموتور بود ما سعی کردیم یک راهنمای ساده در مورد این نوع موتورها ارائه کنیم. در حال حاضر، موتورهای متفاوت و قابل انعطاف وجود دارد. هدف موتور این است که هر زمان که “یک کنترل حرکت مورد نیاز باشد” این بهترین انتخاب است. موتور باید از استفاده و عملکرد کلی سیستم پشتیبانی کند تا بتواند بهره وری خوبی ارائه دهد و در ادامه فرایند کار شما خللی ایجاد نکند. اگر نیاز به دانستن بیشتر در مورد انواع موتورهای الکتریکی وجود دارد، می توانید از کارشناسان در این زمینه سوالات خودتان را بپرسید جهت خرید الکتروموتور موتوژن و خرید الکتروموتور با ایتال سرویس تماس بگیرید.

منبع:سایت bitly

  • نمایندگی تعمیرات اپل ..
  • ۰
  • ۰

۱. گیربکس حلزونی سهند: شفت توخالی(هالو شافت) با سوئیچ راه، شفت توخالی با دیسک کوچک.

2. چیدمان گیربکس موتور الکتریکی سنگین: A، B، C، D (جزئیات لطفا کاتالوگ را ببینید)

گیربکس حلزونی سهند

ما تجربه تعمیر گیربکس حلزونی جامع و کارآمدی داریم که قدمت آن به سال ۱۳۸۰ برمی گردد و می دانیم که برای صرفه جویی در وقت و هزینه شما برای تعویض جدید چه چیزی لازم است. ناگفته نماند، خدمات تعمیر گیربکس حلزونی برای مشتریانی که نمی توانند خرابی تجهیزات یا خرابی های عملیاتی را تحمل کنند، ارزش افزوده ای ایجاد می کند.

جعبه دنده کاهنده: گیربکس های مارپیچی پایه عمودی (فلنجی)، گیربکس مارپیچ عمودی، گیربکس حلزونی دوگانه و گیربکس های گیربکس حلزونی سهند یک راه حل کم هزینه و موثر برای کاهش سرعت و افزایش گشتاور ارائه کرد، در حالی که تحمل بارگذاری ضربه را افزایش داد. گیربکس مارپیچ حلزونی. برای انتخاب گیربکس های حلزونی، باید گشتاور و ضریب سرویس مورد نیاز برای کاربرد را تعیین کنید.

برنامه نشان می دهد:

* درایوهای تسمه نقاله

* موتورهای آسانسور سطلی

* موتورهای همزن

* درایوهای دنده بالابر

* درایوهای دنده مسافرتی

*موتور گیربکس صنعتی ماشین کاغذ

* موتورهای خشک کن

* درایوهای پیچ آب

گیربکس حلزونی سهند به گونه ای طراحی شده است که به OEM ها یا کاربر نهایی انعطاف بیشتری در انتخاب موتور بدهد. مدت‌هاست که قیمت‌های بالا و اتکا به یک شرکت برای رفع نیازهای کاهش دنده شما از بین رفته است.

گیربکس سهند

۱. گیربکس های حلزونی مارپیچ مواد محفظه: بدنه چدن با استحکام بالا

۲. سختی محفظه گیربکس با سرعت بالا

۳. گیربکس های حلزونی مارپیچ مواد دنده: فولاد آلیاژی محکم

۴. گیربکس سنگین سختی سطح دنده

۵. گیربکس های حلزونی و دنده اصلی

۶. گیربکس سنگین مواد ورودی/خروجی: فولاد آلیاژی

۷. ورودی / خروجی گیربکس های حلزونی مارپیچ سختی

۸. از گیربکس حلزونی سهند کاهش کوچک تا گیربکس های سنگین عملیات حرارتی: تمپر کردن، آنیل کردن، خاموش کردن. و غیره.؛

ما از سال 1975 گیربکس های حلزونی با کیفیت بالا را برای سیستم های انتقال نیرو تولید می کنیم. گیربکس های مارپیچ ما شامل زاویه قائم، اریب، چرخ دنده مارپیچ و دوک برای انواع مختلف کاربردهای داخل و خارج از جاده است. Sogears جامع ترین مجموعه محصولات صنعت را با بیش از 30000 محصول استاندارد و همچنین توانایی مهندسی راه حل های منحصر به فرد در صورت تقاضا ارائه می دهد. خطوط تولید شامل گیربکس های مارپیچ بسته استاندارد، گیربکس های مارپیچ سفارشی، موتورهای AC/DC، موتورهای DC و موتورهای DC می باشد.

در این سیستم ها از شفت ها و چرخ دنده های اضافی استفاده می شود. به عنوان مثال، یک چرخ دنده کوچک به شفت خروجی اولین مجموعه دنده اضافه می شود تا به عنوان محرک ورودی عمل کند.

گیربکس حلزونی سهند تحت تأثیر نیروی چرخ باد و نیروی واکنش ایجاد شده در طول انتقال دنده قرار دارد. باید استحکام کافی برای مقاومت در برابر نیرو و گشتاور برای جلوگیری از تغییر شکل و اطمینان از کیفیت انتقال داشته باشد. طراحی گیربکس باید مطابق با شرایط طراحی انتقال نیرو توربین بادی، پردازش و مونتاژ، بازرسی و نگهداری آسان باشد. با پیشرفت سریع صنعت گیربکس، صنایع و شرکت های مختلف بیشتری از گیربکس استفاده می کنند و شرکت ها روز به روز در صنعت گیربکس قدرتمندتر می شوند.

ویرایشگر پردازش صدا
گیربکس بخش مهمی از کاربرد گسترده در انتقال مکانیکی است. هنگامی که دو جفت چرخ دنده مشبک می شوند، به ناچار کاردک، شکل دندان و سایر خطاها وجود دارد. در حین کار، اثر اتصال رخ می دهد و نویز مربوط به فرکانس مش چرخ دنده رخ می دهد. به دلیل لغزش نسبی، صدای اصطکاکی بین سطوح دندان ایجاد می شود. از آنجایی که دنده ها بخش اصلی درایو گیربکس هستند، کاهش صدای دنده برای کنترل صدای گیربکس ضروری است. به طور کلی علل ایجاد صدای سیستم دنده عمدتاً دارای جنبه های زیر است:
۱. طراحی دنده. انتخاب پارامتر نادرست است، همگام سازی بسیار کوچک است، تنظیم شکل نامناسب است یا خیر، و ساختار گیربکس غیر منطقی است. در پردازش چرخ دنده، خطای بخش هسته و خطای پروفیل دندان خیلی بزرگ است، نقطه بال خیلی بزرگ است و زبری سطح خیلی بزرگ است.
۲. قطار دنده و گیربکس. مونتاژ خارج از مرکز، دقت تماس کم است، موازی شفت ضعیف است، استحکام شفت، یاتاقان و پشتیبانی کافی نیست، دقت چرخش بلبرینگ بالا نیست و شکاف مناسب نیست.
۳. ورودی گشتاور در جنبه های دیگر. نوسانات گشتاور بلبرینگ، ارتعاش پیچشی شفت، تعادل موتور و سایر جفت‌های انتقال و غیره.
وارد Atlas More Atlas شوید

۹. گیربکس های مارپیچ مارپیچ دقیق: سنگ زنی دقیق، درجه ۶-۵.

10. صدای گیربکس سنگین (MAX): 60 ~ 68dB;

11. روغن روان کننده گیربکس های حلزونی مارپیچ: GB L-CKC220-460، Shell Omala220-460;

12. گیربکس مارپیچ با دمای سنگین Huty. ارتفاع (MAX): 40 درجه سانتیگراد؛

۱۳. گیربکس های حلزونی راندمان: ۹۴% ~ ۹۶% (بستگی به مرحله انتقال دارد).

دمای گیربکس 14. Huty duty. ارتفاع (روغن) (MAX): 50 درجه سانتیگراد؛

15. گیربکس های حلزونی مارپیچ Backlash: N20Arcmin;

16. گیربکس های ارتعاشی صنعتی سنگین: N20μm.

ما گیربکس‌های مارپیچ دوتایی سری PP را طراحی، تولید و تولید می‌کنیم تا نسبت‌های کاهش بالایی را در یک جعبه فشرده ارائه کنیم. با داشتن سه سایز تایر، نسبت‌های ۲۵:۱ تا ۹۰۰:۱ و مقادیر گشتاور از ۲.۲ نیوتن‌متر تا ۳۴ نیوتن‌متر، این گیربکس‌های بسیار کاهش‌دهنده در طیف وسیعی از کاربردها مفید هستند.

تولید چرخ دنده ما باعث می شود که محور انحراف، چرخ دنده های گشتاور بالا، گیربکس حلزونی سهند مارپیچ با شدت بالا در کلاس جهانی را برای رباتیک، هوا فضا و نظامی فعال کنند. تولید چرخ دنده ما باعث می شود که محورهای کج و گیربکس های با گشتاور بالا به گیربکس های مارپیچ مجهز شوند که به کاهش شدت انرژی در مقیاس جهانی برای روباتیک، هوافضا و نظامی اختصاص داده شده است.

گیربکس مارپیچی، گیربکس، گیربکس، موتور کاهش، محرک تسمه، درایو تسمه، موتور کاهش دهنده قایق هوایی، گیربکس ایربوات، گیربکس ایربوات، موتور کاهش دنده قایق هوایی، هواپیمای خلبان، موتور هواپیمای آزمایشی، گیربکس هواپیمای خلبان، گیربکس هواپیما، درایوهای Stingerdrives، گیربکس استینگر، دنده استینگر.

با طیف گسترده ای از گیربکس های کاهش دهنده برای ساخت یک سیستم موتور، خواه یک موتور محرکه باشد یا چندین محرک که به صورت مکانیکی به هم متصل شده اند.  گیربکس حلزونی سهند موجود به عنوان واحدهای محرک به صورت استاندارد در دسترس هستند، اما خود گیربکس های حلزونی نیز می توانند عرضه شوند. رایج ترین انواع گیربکس ها گیربکس های حلزونی حلزونی و سایر محصولات سازگار با شفت حلزونی و موازی هستند.

با مجموعه ای از چرخ دنده ها که برای کاهش سرعت ورودی (مانند توربین دریایی) به سرعت خروجی کمتر (مانند پروانه کشتی) استفاده می شود. طیف گسترده ای از گیربکس های حلزونی و گیربکس های حلزونی برای کاربردهای مختلف که به گشتاور بالا و سرعت آهسته نیاز دارند. قیمت های پایین روزانه ما را بررسی کنید

گیربکس حلزونی سهند

دستورالعمل های ایمنی در طول یا بعد از پیشرفت کار، برای گیربکس حلزونی سهند ، موتور، قطعات الکتریکی و سطح دمای بالا، فقط به متخصصان اجازه می دهد کارهایی مانند حمل و نقل، انبار، کمیت، نصب، بهره برداری و نگهداری را انجام دهند. 

لطفا به موارد زیر توجه فرمایید: الف. نمودار مدار مربوطه و دفترچه راهنمای ب. علامت کرم و ایمن ج. هر درخواست و مقررات خاص د. ارائه منظم ایمنی و پیشگیری از تصادف از راه‌اندازی ایالتی/دولتی محلی/میدان خصوصی لطفاً بررسی کنید که آیا چرخش بدون تماس صحیح است (به صداهای اصطکاک فردی در حین پیشرفت چرخش توجه کنید)،

اگر قطعات گیربکس در طول آزمایش وصل نشده‌اند. لطفاً به تعمیری بودن راه کلید توجه کنید، به قفل و محافظ معاینه توجه کنید حتی اگر قرار است مسیر را اجرا کنید. اگر اعلان وجود داشته باشد، دما در حال افزایش است، ارتعاش و سایر شرایط عملیاتی منحرف است. موتور باید خاموش شود، دلیلش مشخص است. در صورت نیاز با ما تماس بگیرید 

منبع:سایت bitly

  • نمایندگی تعمیرات اپل ..
  • ۰
  • ۰

یک شبکه بی سیم به دستگاه ها اجازه می دهد تا به شبکه متصل بمانند اما بدون اتصال به هر سیمی پرسه بزنند.

نقاط دسترسی سیگنال‌های Wi-Fi را تقویت می‌کنند، بنابراین دستگاه می‌تواند از روتر دور باشد اما همچنان به شبکه متصل باشد.

وقتی به یک نقطه اتصال Wi-Fi در یک کافه، یک هتل، یک سالن فرودگاه یا یک مکان عمومی دیگر متصل می شوید، به شبکه بی سیم آن کسب و کار متصل می شوید.

شبکه بی سیمشبکه بی سیم

یک شبکه سیمی از کابل شبکه مانند کابل شبکه لگراند برای اتصال دستگاه هایی مانند لپ تاپ یا رایانه های رومیزی به اینترنت یا شبکه دیگری استفاده می کند،

یک شبکه سیمی در مقایسه با یک شبکه بیسیم دارای معایبی است، که بزرگترین عیب این است که دستگاه شما به یک روتر متصل است،

رایج‌ترین شبکه‌های سیمی از کابل‌هایی استفاده می‌کنند که از یک طرف به یک پورت اترنت در روتر شبکه و از طرف دیگر به یک رایانه یا دستگاه دیگر متصل هستند.

قبلاً تصور می شد که شبکه های سیمی سریعتر و ایمن تر از شبکه های بیسیم هستند.

اما پیشرفت مداوم فناوری شبکه های بیسیم مانند استاندارد شبکه Wi-Fi 6 باعث کاهش سرعت و تفاوت های امنیتی بین شبکه های سیمی و بیسیم شده است.

کسب و کارها می توانند مزایای زیادی از شبکه بیسیم داشته باشند، از جمله:

راحتی: از هر مکانی در منطقه تحت پوشش شبکه بی سیم خود یا از هر نقطه اتصال Wi-Fi به منابع شبکه خود دسترسی داشته باشید.

بهره وری: دسترسی بیسیم به اینترنت و برنامه ها و منابع کلیدی شرکت شما به کارکنان شما کمک می کند تا کار را انجام دهند و همکاری را تشویق می کند.

راه اندازی آسان: شما مجبور نیستید کابل ها را رشته کنید، بنابراین نصب می تواند سریع و مقرون به صرفه باشد.

قابلیت گسترش: شما می توانید به راحتی شبکه های بیسیم را با تجهیزات موجود گسترش دهید، در حالی که یک شبکه سیمی ممکن است به سیم کشی اضافی نیاز داشته باشد.

امنیت: پیشرفت‌ها در شبکه‌های بی‌سیم، حفاظت‌های امنیتی قوی را فراهم می‌کنند.

کاهش هزینه: از آن جایی که شبکه‌های بی‌سیم هزینه‌های سیم‌کشی را حذف یا کاهش می‌دهند، هزینه کارکرد آن‌ها نسبت به شبکه‌های سیمی کمتر است.

نحوه استقرار یک شبکه بیسیم

برای ایجاد شبکه بی سیم خود، می توانید بین سه نوع استقرار یکی را انتخاب کنید؛ استقرار متمرکز، استقرار همگرا و استقرار مبتنی بر ابر.

به کمک نیاز دارید تا بفهمید کدام استقرار برای کسب و کار شما بهترین است؟ پس با یک متخصص صحبت کنید.

استقرار متمرکز

متداول‌ترین نوع سیستم شبکه‌های بی‌سیم، استقرار متمرکز به‌طور سنتی در محوطه‌هایی که ساختمان‌ها و شبکه‌ها در مجاورت یکدیگر هستند، استفاده می‌شود.

این استقرار شبکه بی سیم را یکپارچه می کند، همچنین ارتقاء را آسان تر می کند و عملکرد پیشرفته بی سیم را تسهیل می کند. کنترلرها در محل هستند و در یک مکان متمرکز نصب می شوند.

استقرار همگرا

برای پردیس‌های کوچک یا دفاتر شعبه، استقرار همگرا در اتصالات بی‌سیم و سیمی سازگاری دارد.

این استقرار سیمی و بیسیم را در یک دستگاه شبکه، یک سوئیچ دسترسی همگرا می کند و نقش دوگانه سوئیچ و کنترل کننده بیسیم را انجام می دهد.

استقرار مبتنی بر ابر

این سیستم از ابر برای مدیریت دستگاه های شبکه مستقر در محل در مکان های مختلف استفاده می کند. این راه حل، دید کاملی از شبکه را ارائه می دهد.

هات اسپات وای فای

اصطلاح Wi-Fi hotspot معمولاً به شبکه‌های بی‌سیمی اطلاق می‌شود که در مکان‌های عمومی مانند کافی‌شاپ‌ها قرار می‌گیرند تا به مردم اجازه دهند بدون داشتن اعتبار خاصی به اینترنت متصل شوند.

در حالی که برخی از آن ها رایگان هستند، برخی دیگر نیاز به هزینه دارند، به ویژه آن هایی که توسط شرکت هایی که در ارائه نقاط مهم در مکان هایی مانند فرودگاه ها یا پایانه های اتوبوس تخصص دارند، اداره می شوند.

بسیاری از تلفن های همراه دارای نقطه اتصال فعال هستند و کاربران می توانند با تماس با ارائه دهنده خدمات تلفن همراه خود، این ویژگی را فعال کنند.

با روشن بودن هات اسپات، کاربر می‌تواند اتصال اینترنت خود را با شخص دیگری به اشتراک بگذارد و برای دسترسی ایمن‌تر، رمز عبوری برای آن‌ها فراهم کند.

انواع شبکه بی سیم

بی سیم MAN

شبکه بی‌سیم شهری در شهرهای سراسر جهان نصب شده‌اند تا دسترسی افراد خارج از یک شبکه اداری یا خانگی را فراهم کنند.

این شبکه ها محدوده وسیع تری را نسبت به شبکه های اداری یا خانگی پوشش می دهند، اما اصول یکسان استAP ها در کناره های ساختمان ها یا روی تیرهای تلفن در سراسر منطقه تحت پوشش قرار دارند

AP ها از طریق یک شبکه های سیمی به اینترنت متصل می شوند و یک سیگنال بیسیم را در سراسر منطقه پخش می کنند.

کاربران با اتصال به نزدیکترین AP که اتصال را از طریق اینترنتی فوروارد می کند، به مقصد مورد نظر خود متصل می شوند.

بی سیمPAN

شبکه های شخصی بیسیم با استفاده از پروتکل هایی مانند بلوتوث منطقه بسیار محدودی را پوشش می دهند، بلوتوث تماس های تلفنی بدون هندز را فعال می کند،

گوشی را به گوشی متصل می کند یا سیگنال ها را بین دستگاه های هوشمند انتقال می دهدZigbee ایستگاه ها را در امتداد یک شبکه IoT به هم متصل می کند، فناوری مادون قرمز محدود به خط دید است، مانند اتصال ریموت تلویزیون به تلویزیون.

بیسیمWAN

شبکه های WAN بی سیم از فناوری سلولی برای ارائه دسترسی خارج از محدوده شبکه بی سیم یا شبکه شهری استفاده می کنند،

این شبکه‌ها کاربران را قادر می‌سازد تا با دیگرانی که از طریق شبکه بیسیم WAN یا سیستم تلفن سیمی وصل می‌شوند، تماس تلفنی برقرار کنند.

کاربران همچنین می توانند برای دسترسی به وب سایت ها یا برنامه های مبتنی بر سرور به اینترنت متصل شوند.

شبکه بی سیمنتیجه

برج های سلولی تقریباً در همه جای کشور و بسیاری از کشورهای دیگر قرار دارند، یک اتصال کاربر به نزدیکترین برج تلفن همراه هدایت می شود

که به نوبه خود یا به اینترنت سیمی یا به برج دیگری متصل به اینترنت بیسیم شود، به طور کلی شبکههای بیسیم نسبت به شبکههای سیمی کارایی بیشتری دارند.

منبع:سایت yun

  • نمایندگی تعمیرات اپل ..
  • ۰
  • ۰

استفاده از کابل مخابراتی جنگی با انتقال اطلاعات از یک نقطه به نقطه دیگر، ارتباط دو طرفه را در فواصل طولانی امکان پذیر می کند.

اگرچه تلفن اولین اختراع بود که این امر را ممکن کرد، اما اکنون می توان از طریق رایانه و تلویزیون نیز این کار را انجام داد. در روزهای اولیه ارتباطات از راه دور، تنها امکان تبادل شفاهی وجود داشت.

به لطف پیشرفت‌های فناوری، تلاش‌های مخابراتی ما اکنون می‌تواند شامل ویدئوها و داده‌ها باشد و همچنین کابل مخابراتی جنگی یکی از پیشرفت های به روز محسوب می شود.

کابل مخابراتی جنگیکابل مخابراتی جنگی

زمانی که شما تصمیم می گیرید درباره انواع کابل مخابرات جنگی اطلاعات بیشتری کسب کنید، باید ابتدا بدانید که کدام کابل شبکه برای نیازهای شما مناسب تر می باشد و می تواند به طور مجهز کار شما را راه بیندازد.

در ادامه مطلب با انواع کابل های مخابراتی بیشتر آشنا خواهید شد؛

کابل مخابرات مسی

همان طور که از نام این کابل ها پیداست جنس کابل از مس می باشد و به دو دسته کابل های زمینی و هوایی مسی تقسیم بندی می شود.

علاوه بر این کابل های مسی هوایی بیشتر در معرض بارندگی و نور خورشید قرار می گیرند،

و برای این که در برابر ابن عوامل مقاومت خوبی از خود نشان دهند باید روی کابل محافظ محکمی قرار گیرد تا این امکان را فراهم کند

که طی سالیان طولانی کارایی خوبی را بدون خرابی از خود برجای بگذارد البته ناگفته نماند روکشی که برای استحکام کابل روی آن قرار می گیرد

ممکن است انعطاف پذیری کابل را نیز کاهش دهد، به همین علت بیشتر برای محیط های بیرونی کاربرد دارد و برای داخل که عامل خاصی برای خرابی آن وجود ندارد به کار برده نمی شود.

همچنین نوع کابل زمینی مسی با توجه به خصوصیاتی که دارد نسبت به نوع هوایی از خمش بسیار خوبی برخوردار است و بیشتر هم برای محیط های داخلی منزل به کار برده می شود.

بنابراین کابل مخابراتی جنگی مسی از دو کانال تشکیل شده اند که در یک محور مشترک هستند. کانال اول وظیفه انتقال سیگنال را بر عهده دارد،

در حالی که کانال متحدالمرکز که لایه عایق کانال داخلی را در بر می گیرد بیشتر برای کارهای زمینی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع کابل های مخابراتی مسی

همان طور که گفته شد کابل های مسی دارای انواع مختلفی است که در ادامه مورد بررسی قرار خواهد گرفت؛

کابل مسی مخابراتی ژله فیلد خاکی (BFC)

کابل مخابراتی جنگی از جنس مس که یکی از انواع آن کابل ژله فیلد خاکی نام دارد بیشتر برای زیر خاک استفاده می شود و همچنین کاربرد اصلی آن در شبکه های مخابراتی برای کابل مشترکین می باشد،

البته اندازه این کابل ها نیز مختلف است اما بیشتر در سایزهای 10 زوج تا 1800 زوج وجود دارد و روانه بازار می شود، به طور کلی اگر بخواهیم ساختمان طراحی این کابل را بررسی کنیم

باید بگوییم که نوع طراحی کابل بدین شکل است که در برابر صدمات مکانیکی در زان دفن کابل زیر خاک به دلیل روکش محکمی که دارد مقاومت می کند و کمتر آسیب می بیند.

معمولا قطر کابل مخابراتی جنگی که از جنس مس تولید می شود از 0.4 میلی متر تا 0.6 میلی متر است. ساختاری که کابل ژله فیلد خاکی دارد بدین نحو است که در ادامه آمده است؛

هادی (مس)

عایق

ژله گرم

نوار پلی استر

نوار آلومینیوم

روکش داخلی

آرمور

روکش خارجی

کابل مسی مخابراتی ژله فیلد کانالی (CFC)

کابل ژله فیلد کانالی همانند نوع دیگر خود بیشتر برای کابل مشترکین و شبکه های مخابراتی به کار برده می شود و معمولا بین مراکز مخابرات هم استفاده می شود.

این نوع کابل مخابراتی جنگی برای کانال ها بسیار مناسب بوده و نصب می شود قطری که کابل تولید می شود به طور معمول 10 تا 2400 زوج است. ساختار کابل ژله فیلد کانالی به ترتیب زیر می باشد:

هادی (مس)

عایق

ژله گرم

نوار پلی استر

شیلد آلومینیوم

روکش نهایی

کابل های مخابراتی مسی ایرکور کانالی (CUC)

این نوع از کابل مخابراتی جنگی ایرکور بیشترین کاربرد را در بین مراکز مخابراتی تا کافو دارد، هسته کابل ایرکور ژله نداشته و بعد از انجام فرایند نصب به وسیله هوای خشک هواگذاری می شود.

البته کابل ایرکور در کانال هم استفاده می شود و به طور معمول از 10 زوج تا 2400 زوج تولید و روانه بازار می شود و به دست مشتری می رسد.

قطری که این کابل ها دارند شامل0.4 میلی متر تا 0.6 میلی متر است.

کابل های مسی ایرکور در شبکه های روستایی و محلی روی تیرهای نگهدارنده به کار برده می شوند، از جمله ویژگی های کابل می توان به مقاومت بالا در برابر رطوبت، قدرت بالا در هدایت اشاره کرد.

اگر بخواهیم با توجه به کاربرد مقدار زوج های به کار رفته را بگوییم، باید بدانید که تعداد زوج های به کار رفته در کابل 200 زوج است،

سیم های مهار که به کار رفته نیز شامل؛ رشته های فولاد گالوانیزه است و به شکل کاملا موازی با هسته موجود در کابل قرار می گیرد.

کابل های مخابراتی دوبل هوایی مهاردار (کابل های مخابراتی جنگی)

کابل مخابراتی جنگی که با عنوان کابل مخابراتی هوایی مهاردار شناخته می شود، می تواند مشترک را به پست متصل کند،

کابل مخابراتی بیشتر برای ارتباط پست تلفن به مشترکان نهایی به کار برده می شود و همچنین هدف این کابل توسعه کابلی از پست های تلفن به ساختمان های مشترکان است.

ساختار کلی کابل بدین شکل است که کابل دارای دو رشته سیم مسی و یک مفتول فولادی دارد که توسط پلی اتیلن پوشیده شده و به عنوان یک مهار کننده استفاده می شود.

به طور معمول قطر کابل ها از 0.5 میلی متر تا 0.9 میلی متر است که قطر فولادی آن 0.9 میلی متر تا 1.2 میلی متر است.

کابل مخابراتی جنگینتیجه

بدون کابل‌ مخابراتی جنگی، ما نمی‌توانستیم ارتباط از راه دور به اشکال مختلف داشته باشیم بنابراین، اگر به سیم و کابل مخابراتی نیاز دارید،

باید بدانید که می توانید روی آن ها حساب کنید، همچنین باید نوع کابلی را که برای شما مناسب تر است را در نظر داشته باشید و بعد از تصمیم نهایی خریداری کنید.

شما برای خرید کابل شبکه مخابراتی می توانید به سایت کارن شبکه مراجعه کنید و با خیال راحت محصول خود را خریداری کنید.

منبع:سایت yun

  • نمایندگی تعمیرات اپل ..
  • ۰
  • ۰

مقاله راهنمای خرید بند ساعت هوشمند یک مقاله ی کاربردی بوده بنابراین توصیه می کنیم حتما آن را مطالعه کنید.

ساعت های هوشمند که یکی از تکنولوژی و فناوری های جدید و امروزی میباشد که امروزه توجه بسیار زیادی را به سمت خود جلب کرده

و فروش قابل توجهی داشته شما نیز اگر بخواهید تغییراتی در ساعت هوشمند خود ایجاد کنیم می توانید ظاهر آن را با خرید انواع بند ساعت تغییر دهید

در این مقاله می خواهیم شما را با راهنمایی خرید بند ساعت هوشمند آشنا کنیم

و اینکه هر نوع ساعت هوشمندی نیازمند چه نوع بندی میباشد اگر به راهنمای خرید بند ساعت هوشمند نیاز دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

راهنمای خرید بند ساعت هوشمند

ساعت هوشمند چیست

ساعت مچی جدید که با فناوری به روز امروز ارائه شده است می تواند مانند یک موبایل و تلفن همراه خدماتی

مانند تماس گرفتن دریافت‌پیامک پخش موزیک داشتن جی پی اس و مکان یابی یک صفحه لمسی بازی و دوربین ارائه کند

اولین ساعت های هوشمندی که ارائه شده و ساعت های هوشمند ای بودند

که به صورت دیجیتالی بوده و دارای کرنومتر و ماشین حساب داشتن

ولی امروزه از ساعت هوشمند خودش می‌تواند جایگزین یک گوشی تلفن همراه باشد استفاده از ساعت هوشمند معمولاً به این علت استفاده می‌شود

که اعلان ها پیامک ها و نمایش های موارد درون گوشی را بدون جابجای زیاد گوشی به نمایش بگذارد

ساعت هوشمند و گوشی همراه به کمک بلوتوث یا وای فای به یکدیگر متصل می شود اما بعضی از  ساعتهای هوشمند را می توان با وجود سیم کارتی که درون آنها نصب می شود راه اندازی کرد

و دیگر برای فعالیت نیاز به گوشی ندارد کانال تیکه اکبر های هوشمند دارای آنها می‌شود باشند

مثل همه ساعتها نمایش دادن زمان مکان و لوکیشن می باشد

البته آب و هوا و لوکیشن را یک مزیت اضافه ساعت های هوشمند می توانید در نظر بگیرید

هشدارها نوتیفیکیشنهای موبایلتان را می توانید درون ساعت هوشمند مشاهده کنید

کرنومتر دارند و گام شمار اشد و دارای مکان یاب یا همان چی‌پی‌اس بوده

و قابلیت برقراری تماس و البته اگر از نوع سیم کارت خور باشد اگر گوشی تان را گم کرده باشید

می توانید با استفاده از ساعت هوشمند تان سریعا آن را پیدا کنید

پخش موزیک و آهنگ و همچنین بازی کردن با ساعت هوشمند و گرفتن تصاویر با دوربین آن یکی از مزیت های جالب این ساعت ها می باشد

در این مقاله می خواهیم شما را اگر قصد دارید. برای ساعت هوشمند تان لوازم جانبی بخرید شما را با راهنمای خرید بند ساعت هوشمند آشنا می کنیم

اگر قصد دارید که در ظاهر این گجت پوشیدنی تغییر ایجاد کنید می‌توانید بند این ساعت ها را تغییر دهید

و نیازمند راهنمای خرید بند ساعت هوشمند می باشید پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید

انواع لوازم جانبی ساعت هوشمند

خرید اکسسوری برای ساعت هوشمند یکی از کارهایی باشد که علاوه بر زیبایی می‌تواند به حفاظت دستگاه شما نیز کمک کند

لوازم جانبی هایی مختلفی برای این گجت وجود دارد از جمله لوازم جانبی که ظاهر و استایل ساعت‌هوشمند را تغییر می‌دهد

که می‌توان به انواع بند اشاره کرد که برای حفاظت و سلامت ساعت هوشمند به کار می رود

و لوازمی مانند کاور و محافظ صفحه گلس ساعت هوشمند می باشد

یک سری از لوازم جانبی های دیگر نیز به عنوان اکسسوری ساعت هوشمند می‌توان نام برد

از جمله ارتقا دهنده سطوح تجربه کاربری آنها مانند پایه های نگهدارنده و استند و شارژر های فست شارژ و یکسری وسایل دیگر

اکسسری های خاص ساعت هوشمند

اگر بخواهید ظاهر و استایل ساعت جذاب خودتان را که کاربری های بسیار زیادی دارد تغییر بدهید

می توانید اقدام به خرید یک بند ساعت جذاب کنید که یکی از راحت ترین و آسان ترین گزینه ها می باشد

برای راهنمایی خرید بند ساعت هوشمند می‌توان گفت که انواع باندهای سیلیکونی فلزی و چرمی برای ساعت های هوشمند

از برندهای مختلفی مانند هفت واژه ها و ساعت های هوشمند سامسونگ موتورولا هوایی ایسوس و غیره وجود دارند

که در طرح ها و رنگ ها و جنس ها و کیفیت های مختلف در بازارهای لوازم جانبی به وفور و فراوانی یافت می شود

همانطور که اپل واچ ها طرفداران زیادی دارند بند اپل واچ ها هم طرفداران خاص خود را به خود جلب کرده

و از طرف دیگر با توجه به اینکه هزینه بیشتری برای خرید این ساعت های هوشمند نسبت به سرعت های معمولی پرداخت می‌کنیم

و در موقعیت حساس تری این فقط ها قرار دارند و مانند گوشی های هوشمند یک سیستم و فناوری می باشند.

با توجه به قرارگیری آنها روی مچ دست و امکان برخورد آنها با وسایل و اشیاء به صورت محکم و ضربه دار بسیار زیاد است

تدابیر امنیتی می توانید برای ساعت هوشمند خود در نظر بگیرید استفاده از محافظ صفحه  است و به  کسانی که ساعت هوشمند دارند توصیه می شود

و استفاده از محافظ  ساعت هوشمند نیز پیشنهاد معقولی برای افزایش طول عمر و سلامت این گجت های جذاب می باشد 

سومین نوع از سری هایی که برای این دستگاه ها خریداری می‌شود

همان‌طور که گفتیم استند ها و پایه های نگهدارنده بوده که نسبت به دو گزینه بالا بسیار ضروری نمی باشند

فقط در مواقعی که قرار نیست ساعت هوشمند روی مچ دست قرار داشته باشد

و مکانی امن و سالم برای نگهداری آن را بر روی میز یا درون کمد یا کشور قرار داشته باشید می توانید از این استند ها استفاده کنید

 راهنمای خرید بند ساعت هوشمند

اگر بند ساعت هوشمند شما کهنه و فرسوده شده و وجهه اسمارت واچ شما را خراب کرده باشد

می‌توانید به راحتی به تعویض بند ساعت خود بپردازید که در این مقاله به راهنمای خرید بند ساعت هوشمند می پردازیم

و به شما کمک می کنیم که ساعت بند مناسب به ساعت خود را انتخاب کنید عکس سربند های ساعتی که در بازار وجود دارند

مجهز به یک پین ضامن دار می باشند حالا این پین ضامن دار چیست و چگونه کار می کند

در واقع یک بند میله بسیار کوچک بوده که برای اتصال بند ساعت مورد استفاده قرار می گیرند

اگر دو طرف این ها را فشار بدین به راحتی میتوانید بند را به ساعت متصل کنید و درون آن جا بیندازید

بعضی از مدل ها هم پین ضامن دار ندارند و نصب آنها بسیار دشوار و تخصصی می باشد

انواع مختلفی از بند ساعت هوشمند وجود دارد که با راهنمای خرید بند ساعت هوشمند می توانیم به این موارد اشاره کنیم

از جمله بندهای چرمی که ظاهری کلاسیک‌تر و شیک تر به ساعت‌ها می‌بخشد

ایا نهان است که سلیقه های زیادی را پوشش می‌دهند کلاسیک در بازی با تر بوده و دوام بسیار زیادی دارند

همچنین باید بدانیم که اگر چرم اصل نباشد نیاز است که بیشتر از آن مراقبت کنید . مسلما ضد آب نخواهد بود و دچار ترکهایی خواهد شد

بندهای فلزی نیز یکی از بندهای مورد استفاده در هوشمند به حساب می آیند. تا حالت عادی و دوری دارند که اغلب آنها را از جنس ضد خش می سازند

و دوام و ظاهر زیبای به ساعت ها می بخشد یعنی از قفل آهنربایی استفاده می‌کنند. و بعد های عادی از قفل و کلید های تاشو استفاده می‌کند

با استفاده از برند های فلزی می توان اندازه آن‌ها را کوتاه تر یا بلند هایی که تا دقیقاً اندازه مچ دست شوند اما بند های فلزی طوری قابلیت تغییر اندازه ندارند

راهنمای خرید بند ساعت هوشمند

اگر ساعت شما صدها بوده می توانید از بندهای فلزی به عنوان ضد آب برای شنا نیز استفاده کنید یکی از معایب آنها این است که سنگین تر هستند و می‌توانند گران تر باشند

بندهای پارچه‌ای نیز امروزه رواج پیدا کرده‌اند که نرم بوده و قیمت ارزانی دارد یکی مانند بند فلزی و چرم ایجاد نمی‌کند و دوام کمتری دارند

در نهایت با بندهای پلاستیکی یا سیلیکونی که برای فعالیت‌های ورزشی بسیار مناسب بوده و همچنین قابل شستشو و سبک میباشد بسیار بادوام بوده

و انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند در حالی که دارای رنگ ها و طرح های فراوانی هستند قیمت ارزانی داشته و دوام بیشتری ایجاد می کند

که از ظاهر آن چنان شیک و رسمی ایجاد نکند و بیشتر به ساعت یک ظاهر اسپرت بدهد

در این مقاله در آسیاتل سعی شد شما رو درباره راهنمای خرید بند ساعت هوشمند را راهنمایی کنیم و امیدواریم که مفید واقع شده باشیم.

منبع:سایت yun

  • نمایندگی تعمیرات اپل ..
  • ۰
  • ۰

آسیاتل یکی از سایت های معتبر در زمینه ی فروش لوازم تکنولوژی به صورت اورجینال می باشد، اما همه چیز به فروش محصولات ختم نمی شود، آسیاتل برای فروش هر محصولی، خدمات پس از فروش مانند تعمیرات را نیز در نظر گرفته است. امروز و در این مقاله قصد داریم به ارائه ی توضیح بیشتری درمورد تعمیرات و خدمات آسیاتل بپردازیم.

آسیاتل دارای محصولاتی مانند : انواع هندزفری، انواع گوشی موبایل و تبلت، انواع مچ بند و ساعت هوشمند، انواع پاور بانک، انواع اسپیکر، انواع کنسول های بازی، کنسول های بازی و انواع لوازم جانبی و… را شامل می شود. طبیعتا هر یک از این محصولات ممکن است در اثر استفاده ی زیاد، ضربه، مشکلات نرم افزاری یا سخت افزاری و هر اتفاق دیگری، دچار مشکل شده و باید تعمیر شوند. به اختصار به شرح خدمات تعمیر موجود در آسیاتل اشاره می کنیم؛

آموزش تعمیرات موبایل - اموزشگاه نخبگان خلاق

شرح تعمیراتی که در سایت آسیاتل انجام می شوند:

تعمیرات موبایل و تبلت

موبایل ها و تبلت ها هم مانند هر وسیله ی تکنولوژی دیگری دچار مشکل می شوند و به تعمیر نیاز دارند. سایت آسیاتل مشکلاتی مانند: خالی شدن سریع شارژ باتری، سرعت کند گوشی، عدم آنتن دهی، هنگ کردن، مشکل آی سی شارژر موبایل. آب خوردن گوشی، شکسته شدن ال سی دی، سوخته شد سی پی یو، روشن نشدن وای فای، عدم شناسایی سیم‌کارت، نشناختن کارت حافظه، سیاه شدن صفحه ی ال سی دی، مشکلات تاچ، خرابی دکمه های پاور و کمی و زیادی صدا، خرابی و تاری دوربین، خراب شدن باتری و… را حل می کند.

گوشی های موبایل و تبلت هایی که در این سایت تعمیر می شوند. شامل این برند ها می باشند: اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی، آنر، نوکیا، لنوو و سایر برند ها.

تعمیرات کنسول های بازی:

کنسول های بازی جزو پر طرفدار ترین محصولات تکنولوژی تلقی می شوند و فروش بسیار خوبی نیز در سال های اخیر کسب کرده اند. اما کنسول ها نیز ممکن است در صورت استفاده ی زیاد یا هر مشکل دیگری، نیاز به تعمیر پیدا کنند. جای هیچ نگرانی وجود ندارد زیرا سایت آسیاتل هر کنسولی که ارائه می دهد را با توجه به تعمیرات و خدمات آسیاتل، تعمیر می کند.

در مورد کنسول های بازی مشکلاتی مانند: کشیدن آنالوگ ها (دریفت)، عملکرد خودکار دکمه ها، خالی کردن شارژ، شارژ نشدن، عمل نکردن دکمه ها، متصل نشدن دسته به کنسول، خاموش بودن دستگاه. صدای بیش از اندازه، داغ شدن، تصویر نداشتن، مشکلات مربوط به هارد و… تعمیر و حل می شوند.

کنسول های PS4 و PS5 و XBOX در سایت آسیاتل عرضه و با توجه به خدمات پس از فروش، تعمیر می شوند.

تعمیرات مچ بند و ساعت هوشمند:

مچ بند ها و ساعت های هوشمند جزو تولیدات پر طرفدار بازار تکنولوژی می باشند. و با وجود هوشمند بودن و پیشرفته بودن، می توانند دچار مشکل شوند و به تعمیرات نیاز پیدا می کنند. در سایت آسیاتل برند های مختلفی از ساعت ها و مچ بند های هوشمند مانند: اپل، شیائومی، هواوی، آنر و … موجود می باشد که همگی نیز توسط خدمات پس از فروش همین سایت، در اثر بروز مشکل قابل تعمیر می باشند.

مشکلاتی مانند: روشن نشدن، تعمیر برد، هنگ کردن، عدم دریافت نوتیفیکیشن، شارژ نشدن، عیب یابی مدار باتری، مشکلات صفحه نمایش، مشکلات مربوط به وایرلس، مشکلات مربوط به شتاب سنج، گام شمار، مجاورت و شمارش ضربان قلب و… برای ساعت ها و مچ بند های هوشمند، قابل تعمیر در سایت آسیاتل می باشند.

تعمیرات هندزفری:

سایت آسیاتل هندزفری های مختلفی از برند های متنوع مانند: اپل (ایرپاد)، شیائومی، سامسونگ و… ارائه می دهند که همگی را نیز با توجه به خدمات پس از فروشی که دارد، تعمیر می کند.

مشکلاتی که ممکن است برای هندزفری ها به وجود بیایند و قابل تعمیر هستند. عبارتند از: بی صدا شدن یکی از گوش ها یا هر دو، سوخته شدن یکی از گوش ها یا هر دو، رفتن آب درون گوشی ها، عدم کار کردن میکروفون هندزفری، عدم برقراری ارتباط در هندزفری های بی سیم، پاره شدن سیم هندزفری، شکسته شدن قاب دور گوش ها، پاره شدن سوکت، سوخته شدن بوستر هندزفری و…

تعمیرات پاور بانک:

تعمیرات پاور بانک نیز مانند سایر محصولات در تمامی برند ها صورت می گیرد و هر برند از پاور بانک در تعمیرات و خدمات سایت آسیاتل قابل تعمیر می باشد.

مشکلاتی در پاور بانک ها به وجود می آیند که نیاز به تعمیرات دارند. مشکلاتی مانند: روشن نشدن پاوربانک، تعمیر پورت usb پاوربانک، تعمیر و تعویض باطری های پاوربانک، تعویض پورت usb پاوربانک، رفع مشکل شارژ نکردن پاوربانک، تعویض مدار شارژ پاوربانک، رفع مشکل خالی کردن شارژ، تعمیر دکمه ی پاور پاوربانک و… تمامی این مشکلات در سایت آسیاتل قابل تعمیر و حل شدن هستند.

تعمیرات اسپیکر:

تمامی برند های موجود در بازار برای اسپیکر ها، در سایت آسیاتل قابل تعمیر می باشند. اسپیکر ها یکی از کاربردی ترین وسایل تکنولوژی در این روز ها و به خصوص در جشن ها و مراسمات بزرگ و همایش ها می باشند. و به ارتعاش هرچه بهتر صدا کمک می کنند.

انواع و اقسام مشکلاتی که ممکن است برای هر نوع اسپیکر با سیم و بی سیم به وجود بیاید در این شسایت قابل تعمیر است. این مشکلات عبارتند از: مشکل در برد اسپیکر، مشکل در ال ای دی اسپیکر، مشکل در اتصالات سیم ها، پارگی پد دور باند، عدم اتصال در اسپیکر بی سیم، روشن نشدن بلوتوث یا وای فای در اسپیکر بی سیم، سوخته شدن چراغ های برخی اسپیکر ها، روشن نشدن صفحه نمایشگر اسپیکر و …


تعمیرات لوازم جانبی:

انواع لوازم های جانبی وسایل تکنولوژی در سایت آسیاتل قابل تعمیر می باشند. لوازم جانبی ای مانند: کیف و کاور، محافظ صفحه نمایش، بند ساعت هوشمند، کابل شارژر، شارژر وایرلس، فلش، کارت حافظه Micro SD، مونوپاد و پایه نگه دارنده و… در این سایت موجود و قابل خرید و البته قابل خرید می باشند.

مشکلاتی مانند: سوخته شدن فلش. بالا نیامدن فلش، سوخته شدن مموری، پاره شدن سیم شارژر، عدم کار کردن سیم شارژر، عدم کارایی کابل شارژر، شکسته شدن کابل شارژر، شکسته شدن مونوپاد و پایه های نگه دارنده، پاره شدن کیف و کاور، خراش محافظ صفحه، پارگی بند ساعت هوشمند و… همگی در این سایت قابل بررسی و تعمیر هستند.

تعمیر کابل شارژ با ۴ روش اصولی تعمیر کابل موبایل و لپ تاپ » وبلاگ استادکار

نتیجه:

همانطور که می توانید برای خرید انواع لوازم تکنولوژی به سایت آسیاتل مراجعه کنید و لذت یک خرید اینترنتی خوب را تجربه کنید. میتوانید هر کدام از لوازم تکنولوژی ذکر شده را در هر برندی، نیز در این سایت به دست تعمیرکاران و مهندسین متخصص و ماهر آسیاتل بسپارید. و اطمینان حاصل فرمایید که تعمیرات و خدمات آسیاتل بهترین هستند.

منبع:سایت yun

  • نمایندگی تعمیرات اپل ..
  • ۰
  • ۰

همه ما به اهمیت استفاده از کابل شبکه درون شبکه های محلی واقف هستیم برای انتقال سریعتر اطلاعات از کابل شبکه استفاده می کنند ولی پچ کورد ها نیز از جمله کابل های موجود در کابل کشی ساختار یافته درون شبکه می‌باشند سوال این است که تفاوت پچ کورد و کابل شبکه در چیست و در این مقاله می خواهیم شما را با اصلی ترین تفاوت پچ کورد با کابل شبکه و کاربردهای متفاوت آنها آشنا کنیم.

تفاوت پچ کورد و کابل شبکهتفاوت پچ کورد و کابل شبکه

می‌توان گفت که کورت با کابل های که در یک کابل کشی شبکه وجود دارند از نظر راحتی کار متراژ طول و انعطاف پذیری آن ها با یکدیگر تفاوت هایی دارند

کابل های استاندارد کابل هایی شبکه هستند که از جنس مس و به صورت یک واحد جامع که روکش شده‌اند در شبکه قرار دارد

اما در حالی که می‌توان گفت هیچ کرد های شبکه رشته از تعدادی سیم های نازک مسی می باشد

بنابراین افت سینان و میرایی در پیشبرد های شبکه بیشتر از کابل های جامد شبکه می باشد

و به همین دلیل رکورد ها تورهای کوتاهتری نسبت به کابل شبکه دارن یکی از اصلی ترین تفاوت پچ کورد و کابل شبکه می باشد.

کابل های شبکه برخلاف پچ کورد ها نیاز به انجام فعالیت ای به نام سوکت زنی دارد به این صورت است که کارهای شبکه  به صورت خام خریداری می‌شوند

و برای اتصال به سیستم ها سوئیچ یا روتر ها نیازمند نصب سوکت بر دو سر آن ها می باشند

در حالی که استفاده از پیچ بخورد راحت تر خواهد بود و می توان آنها را بلافاصله در شبکه به کار برد و به رایانه و یا به هاب شبکه روتر سوئیچ یا اترنت متصل کنند.

کاربرد کابل های شبکه

در واقع به طور کلی می‌توان گفت که کابل شبکه به کابل گفته می‌شود

که وظیفه انتقال و مخابره اطلاعات را در شبکه های محلی و جامع بزرگ بین سیستم‌های مختلف را بر عهده دارند

در اکثر موارد وقتی کابل شبکه گفته می شود که در همه موارد اشاره و کابل شبکه اترنت دارد

اترنت در واقع یک نوع سیستم و پروتکل است که تعیین می کند چگونه اطلاعات پردازش و نحوه ارتباط در درون سیستم چگونه باشد

کابل شبکه اینترنت از نوع کاپ های جف تابیده یا کابل کواکسیال و کابل های فیبر نوری می باشد

کابل شبکه مسی و کابل شبکه فیبر نوری از متداول ترین و مشهورترین دو نوع کابل شبکه اترنت میباشد

در حالت عمومی و کرولی برای نامگذاری راحت تر آسانتر انواع کابل شبکه با توجه به ویژگی‌های خاص هر کدام از نامهای Cat6 ,cat5, Cat5e استفاده می شود

حرف cat بکار برده در ابتدای نام این کابل های شبکه کلمه اصلی category گرفته شده است که به معنای استاندارد می باشد

و شماره نامبرده در کنار هر کدام هر چقدر که بالاتر باشد به معنی استاندارد تر بودن و پیشرفته تر بودن کابل شبکه می باشد

انواع کابل شبکه برای انتقال اطلاعات بسیار متنوع و متفاوت است

در حالیکه دو کورد به عنوان یک زیر مجموعه از کابلهای شبکه به کار می‌رود

و ویژگی‌های منحصر به فرد خاص خود را داشته و معمولاً طول کوتاه تری دارند

از دیگر ویژگی‌های آن‌ها می‌توان به وجود کانتور در هر دو سر پیچ کورس ها نام برد.

کاربرد کابل شبکه

همانطور که گفتیم انواع مختلفی از کابلهای شبکه وجود دارد که هر کدام دارای مشخصات و کاربری های متفاوتی می باشند

برای مثال کابلهای شبکه فیبر نوری برای مسافت های بسیار طول نی یا برنامه‌هایی که نیازمند انزوای الکتریکی و پهنای باند بالا می باشند استفاده می شوند

با این وجود که کابل های کراس آور انترنت نوعی از کابلهای شبکه می‌باشند

در سیم‌کشی ساختمان ها استفاده می شود و پچ کوردها نیز نوعی کابل شود که بوده

و در زیر مجموعه آن ها قرار می گیرند به همین دلیل وجود تفاوت پچ کورد و کابل شبکه قابل بحث و گفتگو می باشد.

کاربرد های پچ کورد چیست

حالا که فهمیدیم پچ کورد یک نوع کابل شبکه بوده و در هر دو انتهای آن رابط یا کانتور قرار دارد

می‌توان گفت که کاربردهای پژو کردها چیست

کانتور هایی که در دو سر این نو کابل وجود دارد برای اتصال آنها به منبع تغذیه و دستگاه یا منبع سیگنال استفاده می شود

می‌توان گفت که پیچ کورد فیبر نوری و پچ کورد شبکه اترنت و همچنین پچ کورد Cat6 شباهت های زیادی به کابلهای شبکه اترنت دارند

اما با این وجود استفاده از به رکورد ها به دفاتر اداری یا قفسه های الکتریکی محدود می شود

به این علت که برای مسافت های طولانی مناسب نیستند و بیشتر در مسافت‌های کوتاه کاربرد دارند.

تفاوت پچ کورد و کابل شبکهآیا می‌توان با وجود تفاوت پچ کورد و کابل شبکه آنها را به جای هم استفاده کرد

اصلی ترین تفاوتی که بین کابلهای شبکه و پچ کوردها وجود دارد

تفاوت در میزان انتقال سیگنال در مسافت های طولانی تر و پاسخ به سوال و بالا مثبت است

و می توان آن ها را به جای هم استفاده کرد در اکثر موارد و مواقع می‌توان گفت که کابل پچ کورد و کابل شبکه عملکرد یکسانی دارند و هم رده هم خواهند بود

به این علت که هر دو در هنگام اتصال آنها به سیستم ها از کانتور های مشابه استفاده می کند

فقط باید هنگام عمل سوکت زنی برای کارهای شبکه بسیار دقت شود تا دچار مشکل نشوند

اگر سوکت زنی کابل شبکه دقیق و درست انجام شود می‌توان گفت که شباهت زیادی در انتها به پچ کورد پیدا خواهد کرد

فقط با این تفاوت که به شکایت های خریداری شده از بازار طول کوتاه تری دارند.

می توان گفت که با وجود کابل های شبکه متفاوت سرعت انتقال اطلاعات در کابل های cat6 بسیار بالا بوده و همچنین پرفروش ترین نوع کابل های شبکه به حساب می‌آیند

در شرایطی که نمی توان استفاده کرد مانند تیکه طول کوتاه پچ کورد باعث ایجاد موانعی می شود کابل شبکه در این نوع کاربرد زیادی دارد

به این علت که روکش ضخیم تری داشته و روکش آن از جنس های خاص مانند پی وی سی می باشد در شرایطی که مرکز کابل شبکه مانند کابل شبکه لگراند حساس باشد از روکش lszh   استفاده می کنند.

منبع:سایت yun

  • نمایندگی تعمیرات اپل ..
  • ۰
  • ۰

در سیستم مخابرات از انواع کابل مخابراتی استفاده می شود این انواع کابل مخابراتی از مهمترین های برقراری ارتباطات در قرن اخیر به حساب می‌آید

با وجود پیشرفت‌ها و فناوری‌های زیادی که در این قرن همراه بوده استفاده وسیع از کابل های مخابراتی و انواع کابلهای مخابراتی رواج یافتند این کابل ها که وظیفه انتقال اطلاعات در برد های طولانی را دارند

مورد توجه بسیاری از شرکت ها و سیستم ها و فناوری کشورها قرار گرفته است در این مقاله قرار است بیشتر درباره آنها صحبت کنیم

انواع کابل مخابراتیچند نوع کابل مخابراتی

انواع کابل مخابراتی را قرار است در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم که به شرح زیر است

کابل مخابراتی مسی

مغزی این نوع کابل ها از جنس فلز مس بوده این کابل ها به علت اینکه فلز مس قدرت انتقال و رسانه‌ای بسیار بالایی دارد

و در سیستم مخابراتی کاربرد بسیار زیادی داشتند که در دو نوع هوایی و زمینی تقسیم می‌شود

موضوع هوایی یا زمینی بودن آن بیشتر به روکش محافظ آنها بستگی دارد

کابل های مسی هوایی که بیشتر در معرض جریان آب و هوا های مختلف و تابش شدید نور خورشید و بارندگی‌ها قرار دارند

برای جلوگیری از اتصالات خطرناک و سایش و پوسیدگی کابل در برابر همه این جریانات از یک روکش مخصوص استفاده شده است

تا بتوانند در سالیان زیاد به علت اینکه تعویض کابل های مخابراتی هر سال ممکن نیست باید حتماً از یک کابل بسیار مقاوم استفاده شود

تا چندین سال دوام داشته باشد استفاده از این نوع روکش ها در کابل های هوایی مقاومت آنها را افزایش می دهد

و در شرایطی باعث انعطاف کابل ها میشود که مغزی مسی آنها در جریانات و انتقالات و در محیط بیرون در آب و هوای مختلف دچار مشکل نشود و این مغزی پاره و کشیده نشود

کابل های نوع و زمینی با توجه به اینکه در داخل ساختمان قرار می گیرند

باید انعطاف بیشتری داشته باشد اگر این کابل ها در زیر زمین مورد استفاده قرار بگیرند

باید از جنس روکش خاصی داشته باشد تا در برابر جوندگان و حشرات موذی و موجودات تجزیه کننده مقاوم بوده و تخریب نشود

بنابراین در روکش کابل های مخابراتی که قرار است در زیر زمین است شود از یک ماده سمی خاصی استفاده می شود

که این ماده در صورت گاز گرفتگی توسط حیوانات و حشرات آنها را از این کابل ها دور کند و برای آنها جذاب نباشد.

خود کابلهای مسی مخابراتی از انواع کابل مخابراتی هستند که چند نوع مختلف دارد

اولین نوع کابل مسی مخابراتی ژله فیلد خاکی می باشد که برای کابل مشترکی به صورتی که کاملاً در زیر خاک دفن می شود مورد استفاده قرار می گیرد

سایز این کابل ها به این صورت است که درون آنها ده سیم زوج تا ۱۸۰۰ سیم زوج قرار دارد بسته و کاربری های متفاوت ها همانطور که گفتیم

این نوع کابل های مسی طراحی خاصی دارند که در برابر صدمات مکانیکی و صدمات مختلفی که به بدنه کامل وارد می‌شود مقاوم باشند و مغزی کارت ها آسیب نبیند

دومین نوع از کابل های مسی از انواع کابلهای مخابراتی مسی کابل مسی مخابراتی ژله فیلد کانالی می باشد

که به عنوان کابل اشتراکی مشترکین در مرکز مخابرات و مراکز مخابرات تا کافوی مورد استفاده قرار می گیرد

سومین نوع کابل مسی از انواع کابل مخابراتی مسی کابل ایرکول کانالی می‌باشد که آن هم از مراکز مخابراتی تا کافو در این مسیر مورد استفاده قرار می گیرد

این نوع کابل ها برخلاف دو نوع بالایی فاقد ژله می باشد و بعد از آنکه در شبکه نشدن با هوای خشک خاصی هواگذاری می‌شود

در این نوع کابل ها از ۱۰ سیم زوج تا ۲۴۰۰ سیم زوج وجود دارد استفاده از این نوع کابل ها در مخابرات رواج زیادی دارد.

انواع کابل های مسی

چهارمین نوع از انواع کابل مخابراتی مسی نوع بهادار هوایی می باشد این و کابل ها در شبکه های محلی و روستایی نصب می شود

به این صورت که بر روی تیرهای نگهدارنده مورد استفاده قرار می گیرد

این نوع کابل ها نسبت به کارهای دیگر مقاومت و مفاد لذت زیادی در برابر رطوبت و همچنین قدرت زیادی در هدایت اطلاعات داشته

و سرعت انتقال شان نیز بسیار بالا می شود کابلهای مها دارد دارای تعداد زوج های بیشتر از ۲۰۰ می‌باشند

سیمی که درون مغزی کابل رادار هوایی قرار گرفته رشته های فولادی گالوانیزه می باشد که به صورت موازی با هسته کابل قرار دارد.

پنجمین نوع از انواع کابل مخابراتی مسی کابل مخابراتی هوایی ساده مسی می باشد این نوع کابل ها بیشتر برای اتصال نقاط توزیع برای مشتریان به کار می‌رود

این نوع کابل ساده هوایی یک سیم نرم دارد که لایه محافظ آن از پلی اتیلن پوشش شده است و درون کابل ۱۹ هادی های عایق شده به صورت زوج به هم تابیده قراردارد

این زوج های به هم تابیده در کنار هم درون کاو هسته و مغزی کابل را تشکیل می‌دهند در نهایت هسته کابل با یک نوار پلی است

به همراه یک سیم اتصال به زمین توسط یک فویل آلومینیومی پیچیده می شود

و با استفاده از یک روکش پلی اتیلن مشکی که روی کابل را قرار داده شده حفاظ می‌شود

در این نوع کابل ها تعداد زوج هایی که درون آن به کابل به کار می رود کم تر از بقیه بوده

و نهایتاً از ۲۳۰ مهم استفاده می‌کنند کابلهای مخابراتی هوایی ساده برای نصب خارج از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند

انواع کابل مخابراتیانواع کابل های مسی

ششمین نوع از انواع کابل مخابراتی مسی نو کابل های مسی مخابراتی توزیع می باشد که به کابل های ام دی اف نیز معروف هستند

جهت استفاده بین دو تا از این نوع کابل ها استفاده می شود و این کابل ها و کابل های درون ساختمانی می باشد

و از نوع کابل های مسی هوایی بوده که تفاوتی که با سایر کابل ها دارند این است

که روکش و عایق محافظ آنها از جنس پی وی سی می باشد این نوع کابل ها دارای دارای سیم زمینی نیز خواهند بود

که روکش آنها با نوع هوای آن متفاوت است و از یک نوع روکش از جنس فلز قلع استفاده می‌کنند اندازه و تعداد زوج سیم  های درون این کالا بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ می باشد.

منبع:سایت yun

  • نمایندگی تعمیرات اپل ..
  • ۰
  • ۰

پمپ آب موتوژن

پمپ آب موتوژن
پمپ آب موتوژن

برند موتوژن یکی از برندهای معتبر و شناخته شده می باشد. پمپ آب نیز یکی از محصولات تولیدی این شرکت است. پمپ آب موتوژن به نسبت سایر برند ها دارای مزایایی است. در این مطلب قصد داریم تا پس از توضیح مختصری راجع به پمپ آب و برند موتوژن به چند نمونه از مزایا و ویژگی های پمپ آب موتوژن اشاره نماییم. پس اگر قصد خرید این نوع از پمپ های آب را دارید و یا تنها خواستار بالا بردن اطلاعات خود در این زمینه می باشید به شما پیشنهاد می شود که به ادامه ی مطلب توجه نمایید.

معرفی پمپ آب

منظور از تلمبه یا پمپ وسیله ای مکانیکی است که برای جابجایی و انتقال انواع مایعات استفاده می شود. سیستم انتقال در این وسیله بر اساس اختلاف فشار می باشد. پمپ ها کاربردهای مختلفی دارند برای مثال می توان به استفاده از آن ها برای انتقال آب در ساختمان به طبقات بالاتر اشاره نمود. علاوه بر این می توان به استفاده از پمپ ها در کولر های آبی، برای پمپاژ آب به کولر نیز اشاره نمود.  پمپ ها بسته به کاربردشان دارای اندازه های مختلفی نیز می باشند.

برای مثال پمپ های مورد نیاز برای کارهای آزمایشگاهی یا پزشکی می تواند بسیار کوچک و در حد میکروسکوپی باشد اما در صنعت لازم است تا از پمپ های خیلی بزرگ استفاده نمود. در فرایند پمپاژ، پمپ انرژی مکانیکی را از یک منبع خارجی که می تواند موتور باشد می گیرد و به  مایعی که قصد پمپاژ آن را دارد منتقل می کند. در نتیجه انرژی مایع بعد از خارج شدن از پمپ بیشتر می شود که همین امر موجب حرکت ساده تر آن مایع به قسمت های بالاتر و یا مکان های مورد نیاز می شود. پمپ آب موتوژن، پنتاکس، اسپرونی، لوارا و… از جمله پمپ های محبوبی اند که توسط افراد مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت موتوژن

شرکت موتوژن از جمله ی معتبرترین شرکت های تولید کننده در منطقه خاورمیانه محسوب می شود. آغاز فعالیت این شرکت در سال ۱۳۵۲ و با نام گلد الکتریک بود که بعد ها به نام موتوژن تغییر پیدا نمود. از جمله محصولاتی که در این شرکت تولید می شوند می توان به دینام موتوژن، پمپ آب موتوژن، الکتروموتور موتوژن و… اشاره نمود. شرکت موتوژن قادر است تا علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی ایران، محصولات خود را به کشورهای  دیگر نیز  صادر نماید. از جمله افتخارات دیگر این شرکت می توان به موفق شدن آن در گرفتن گواهی‌نامه‌ی ISO 9001:2008 از مؤسسه‌ی SGS سوئیس اشاره نمود.

مزایای پمپ آب موتوژن

خرید پمپ آب موتوژن نسبت به دیگر برند ها دارای مزایایی می باشد که از جمله ی آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ساختار اصولی

لازم است هنگام خرید و انتخاب پمپ های آب به مواردی نظیر ارتفاع ساختمان، دبی آن، میزان فشار مورد نیاز و… توجه داشت. پمپ های آب موتوژن از جمله پمپ هایی می باشند که این موارد را به صورت کاملا اصولی در ساختار پمپ های تولیدی خود رعایت کرده اند.

تنوع

یکی دیگر از مزایای موجود در پمپ موتوژن وجود تنوع بالا در آن می باشد. پمپ های آب تنها مختص به استفاده در ساختمان ها نیستند و می توانند با توجه به کاربرد آن ها دارای شکل و اندازه ی متفاوت باشتد. تنوع بالا در محصولاتی از جمله پمپ آب زمینه را برای انتخاب راحت تر آن فراهم می آورد.

قیمت

قیمت پمپ آب موتوژن با توجه به کیفیت آن مناسب می باشد. دقت داشته باشید که خرید پمپ های بی کیفیت، صرفا به دلیل قیمت های پایین آن می تواند موجب بروز مشکلات بسیاری شود.

کیفیت

کیفیت بالای محصولات تولیدی موتوژن تضمین شده است. این قضیه در پمپ آب موتوژن نیز صادق است. این کیفیت به دلیل به کارگیری کادری مجرب و توانمند و همچنین استفاده از لوازم و تجهیزات به روز می باشد. کیفیت محصولات موتوژن تا حدی بالاست که شرکت موتوژن حتی محصولات خود را به کشور های دیگر صادر می کند.

خرید پمپ آب موتوژن

برای خرید پمپ آب موتوژن لازم است به مواردی توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین خرید را در رابطه با پمپ آب انجام دهید. از جمله ی مواردی که لازم است به توجه کنید می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ارتفاع

همان طور که ذکر شد پمپ آب موظف است تا مایعات را به قسمت بالاتر هدایت کند. اما ارتفاع این قسمت ها باهم بدیهی است و مسلما نوع پمپ مورد نیاز در هر یک نیز متفاوت می باشد. یعنی پمپی که قرار است آب را تنها یک طبقه جابجا کند با پمپی که قرار است آب را چند طبقه بالا ببرد متفاوت است.

دبی آب

منظور از دبی آب میزان حجمی از مایع می باشد که در یک زمان معین از یک مقطع معین عبور می کند. بدیهی است که هرچه دبی آب بیش تر باشد نیاز به استفاده از پمپ آب بزرگ تری می باشد.  پمپ آب موتوژن با داشتن تنوع لازم در این زمینه انتخاب را برای مصرف کنندگان راحت کرده است.

انتخاب نوع مناسب

فشار مورد نیاز در پمپ های آب بسته به کاربرد آن ها ممکن است متفاوت باشد. برای خرید پمپ آب باید ابتدا ابتدا تعیین کنید که پمپ آب را برای چه کاربردی می خواهید و سپس با دریافت راهنمایی از فروشندگان نوع مناسبی از پمپ را بر حسب مسائلی مانند فشار مورد نیاز پمپ انتخاب نمایید.

جمع بندی

پمپ آب وسیله ای است که موجب انتقال آب به قسمت های مختلف می شود. از پمپ های آب می توان در موارد مختلفی مانند انتقال آب در ساختمان ها، انتقال آب کولر، مصارف پزشکی، مصارف صنعتی و… استفاده نمود. پمپ های آب دارای برند های مختلفی می باشند که از جمله معروف ترین آن ها می توان پمپ آب موتوژن را نام برد.

شرکت موتوژن از جمله معتبر ترین شرکت ها در زمینه ی تولید محصولاتی مانند پمپ آب می باشد. از جمله مزایای محصولات این برند می توان به کیفیت بالا، ساخت اصولی، تنوع بالا، قیمت مناسب و… اشاره نمود. شما می توانید برای خرید پمپ هایی با این برند به صورت حضوری به فروشگاه ها مراجعه کرده و یا از طریق سایت های فروشنده و به صورت غیر حضوری اقدام به خرید نمایید.

منبع:سایت yun

  • نمایندگی تعمیرات اپل ..