بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات

بهترین سایت های خدماتی ایران

معرفی بهترین مراکز خدماتی ایران مانند تابلو سازی، خدمات پزشکی، حقوقی، ساختمان و تعمیرات

بهترین مراکز خدماتی ایران را معرفی می کنیم. تابلوسازی و تابلو چلنیوم، مراکز حقوقی و وکالت، خدمات پزشکی و سلامت، خدمات تعمیرات موبایل و لپ تاپ و...

۷ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

موکت شویی با پولیش

آشنایی با موکت شویی با پولیش

موکت شویی با پولیش روشی می باشد که شما می توانید به خوبی موکت خود را به وسیله ی این روش شستشو دهید. این کار می تواند هم در خانه و در محیط شخصی و هم در قالیشویی های مختلف انجام پذیرد.

موکت جزو کف پوش های پر طرفدار و پر کاربرد می باشد که در اکثر خانه‌ ها، مساجد، سالن ها، محل های کار و سایر جاهای مختلف استفاده می‌شود. موکت ها نیز ممکن است که در اثر گذر زمان و گرد و غبار دچار آلودگی شوند و نیاز به شستشو پیدا بکنند.

روش های مختلفی برای شستشوی موکت وجود دارد که پولیش یکی از این روش ها می باشد. شما با استفاده از پولیش می توانید موکت خود را به بهترین نحو ممکن در خانه و به آسانی شستشو دهید.

در واقع موکت شویی با پولیشب آسان ترین روشی می باشد که می توانید موکت خود را به وسیله ی آن نظافت بکنید.

این دستگاه طوری ساخته و طراحی شده است که هیچ آسیبی به بافت موکت شما وارد نمی کند و می تواند خیلی سریع و دقیق آن را شستشو و خشک کند.

در بسیاری از مواقع پیش می آید که هنگام شستشوی موکت در خانه به بافت ظریف موکت آسیب وارد شود ولی با وجود چنین وسیله‌ای هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.

موکت شویی با پولیش

معرفی پولیش:

پولیش یکی از لوازم شست و شو و نظافت می باشد که علاوه بر شستشوی موکت می توان از آن برای شستشوی سطوح مختلف مانند فرش، پارکت، سرامیک، مبل، صندلی های ماشین و غیره استفاده کرد.

علاوه بر شستشوی سریع محصول قابلیت این را دارد که هر نوع سطحی را به خوبی نظافت بکند و موجب نظافت و تمیزی سطوح مختلف بشود.

پولیش های متنوعی در برند های مختلف وجود دارند که هر یک از آن ها کارایی بالایی دارند و شما مختار هستید که برند مورد نظر خود را با توجه به بودجه ی مورد نظری که دارید خریداری بکنید.

پولیش به علت دارا بودن یک برس می‌ تواند سطح موکت را کاملا دقیق تمیز بکند و در فرایند موکت شویی با پولیش هیچ گونه لک ذرات گرد و غبار و آلودگی روی آن باقی نگذارد.

در بسیاری از موارد پیش می‌ آید که شستشوی موکت در خانه باعث نظافت کامل موکت نشود و لکه‌ هایی همچنان روی سطح موکت باقی بماند.

اما موکت شویی با پولیش تمامی این فرضیات را از بین می برد و به شما این باور را می دهد که می توانید در خانه درست مانند روز اول موکت را تمیز و عاری از هرگونه لک بکنید.

علاوه بر استفاده خانگی پولیش های صنعتی و مدرنی وجود دارند که در مراکز مختلف برای شستشوی موکت استفاده می شوند و دارای امکانات و ظرفیت های بالا و گسترده ای می باشند.

موکت شویی با پولیش در مراکز مختلف به وسیله ی دستگاه های پیشرفته و مدرن انجام می شود که در کوتاه‌ ترین زمان ممکن لکه های مختلف موکت را برطرف می‌ کند و باعث بوی خوش و جلوه ای بسیار زیبا و لطافت سطح موکت می‌ شود.

خدمات موکت شویی با پولیش:

همان طور که گفتیم موکت شویی با پولیش در مراکز مختلف شستشوی موکت به خوبی انجام می‌ شود. دقت داشته باشید که موکت های خود را به مراکزی بسپارید که از دستگاه های پولیش فوق پیشرفته و مناسب استفاده می‌ کنند.

چون ممکن است که برخی از مراکز از لوازمی برای شستشوی موکت استفاده بکنند که باعث آسیب دیدگی سطح موکت و از بین رفتن بافت ظریف موکت شما شوند.

موکت های زیادی در بازار وجود دارند که سطوح لطیف و نرم و زیبایی دارند و ممکن است در اثر شستشوی نادرست دچار آسیب و مشکل شوند.

و با توجه به بالا رفتن قیمت موکت ها خریداری مجدد موکت ممکن نمی باشد و کار دشواری است. پس برای جلوگیری از هر گونه ضرر، ضربه و خسارت، بهتر است که مراکز بسیار معتبر را برای موکت شویی با پولیش و شستشوی موکت در محل انتخاب کنید

و دقت داشته باشید مراکزی را که انتخاب می‌کنید بسیار معتبر و وقت شناس باشند تا در زمانی بسیار سریع موکت های شما را شستشو کرده و تحویل دهند. در این موارد وقت شناسی جزو مهم‌ ترین نکاتی می باشد

که این گونه از مراکز باید رعایت کنند. چون همه ی افراد دوست دارند که هر چه سریعتر موکت و فرش آن ها شستشو شده و آن را تحویل بگیرند.

موکت شویی با پولیش

ویژگی های دستگاه های پولیش با کیفیت:

موکت شویی با پولیش هم در خانه و هم در قالیشویی ها و مراکز مختلف انجام می شود. شاید بسیاری از افراد توانایی خرید دستگاه های پولیش پولیشر ها را در خانه نداشته باشند. به همین علت فرش و موکت های خود را به قالیشویی ها می سپارند.

دستگاه‌ های پولیش باید توان مصرفی بالایی داشته باشند چون این توان مصرفی بالا کمک می‌ کند که روند شستشو با سرعت و قدرت بیشتری انجام شود.

از دیگر مهم ترین ویژگی هایی که یک پولیشر مناسب باید آن را دارا باشد این است که توانایی حرکتی و شستشوی مناسب نیز داشته باشد.

تا بتواند سطوح مختلف حتی سطوح سفت مانند: سرامیک، کف پوش و پارکت را نیز به خوبی شستشو دهد. دقت داشته باشید که برای شستشوی هر سطح برس مخصوص آن سطح را استفاده بکنید.

مثلا برای موکت شویی با پولیش باید برس مخصوص موکت را انتخاب کنید. یا برای شستن فرش باید برس مخصوص شستشوی فرش را انتخاب کنید. پس در هر سطح از برس مخصوص آن سطح بهره ببرید.

یک دستگاه پولیش مناسب باید مخزن‌ های با ظرفیتی داشته باشند. چون مخزن هایی که ظرفیت بالا دارند و می توانند شوینده های زیاد را در خود جای دهند،

باعث می شوند که سرعت عملکرد دستگاه پولیشر شما بالا برود و نیاز نباشد که هر سری در هنگام کار، به پر کردن مخزن بپردازید.

موکت شویی با پولیش از جمله اقداماتی می باشد که در جهت نظافت و رعایت بهداشت انجام می‌ شود. پس بهتر است که با بهترین دستگاه های موجود در بازار این اقدام انجام گیرد. تا آسیبی به موکت شما وارد نشود و دچار خسارت و ضرر و زیان نیز نشوید.

  • نمایندگی تعمیرات اپل ..
  • ۰
  • ۰

ایزوگام طرح دار چیست

اگر که میخواهید که با ایزوگام طرح دار آشنا بشوید و به جواب، سوال ایزوگام طرح دار چیست برسید، همه چیز درباره ایزوگام طرح دار، از جمله مواردی همچون، کیفیت، قیمت، مزایا و معایب آن را بدانید. تا آخر این مقاله همراه ما باشید

ایزوگام طرح دار

ایزوگام طرح دار جدیدترین نسل ایزوگام است؛ این مدل ایزوگام، علاوه بر مقاومت و طول عمر بالا؛ به عنوان عایق رطوبتی، عایق ضد رطوبت، ظاهر خاص و منحصر به فرد را به بام و دیوارها می‌دهد.

ایزوگام طرح دار، با فویل عالی در طرح های متنوعی مانند؛ طرح های آجر نما، آجر نمای سنگی، موزاییکی، چمنی، سرامیک و سنگ، لانه زنبوری

و  همچنین در طرح چوب با رنگ های متنوع و با کیفیت 30 تا 35 میکرون از قیر خالص پلیمری که با نام ایزوگام طرح دار پلیمری شناخته می‌شوند طراحی و تولید می‌شود.

کاربردها:

از ایزوگام طرح دار با طرح آجرنما، برای زیبا سازی ساختمان استفاده می شود از مزایای دیگر ایزوگام طرح دار این است که در مقابل پرتوهای فرابنفش خورشید مقاومت بالایی بسیار بالایی را از خود نشان میدهد؛ این مدل از ایزوگام کاربردهای صنعتی زیادی دارد.

به علاوه ایزوگام طرح دار از بازتابش نور خورشید جلوگیری میکند و همچنین از آزار عابران و ساکنین مجاور ساختمان جلوگیری خواهد کرد. در انتها باید گفت کاربرد ایزوگام طرح دار این است که به زیباسازی دیوارها کمک بسیار زیادی میکند.

ایزوگام طرح دار برای مکان‌های زیر کاربرد دارد:

  • ایزوگام طرح دار برای کف استخر
  • ایزوگام طرح دار برای زمین های ورزشی
  • ایزوگام طرح دار برای دیوارها طرح دار چوبی و سنگی
  • ایزوگام طرح دار برای پارکینگ ها
  • ایزوگام طرح دار برای شیروانی ها
  • ایزوگام طرح دار برای سقف و بام ها
  • ایزوگام طرح دار برای معابر عمومی

انواع ایزوگام طرح دار

تنوع طرح‌ها در ایزوگام بسیار زیاد است به گونه‌ای که هر کدام از انواع ایزوگام‌های طرحدار را میتوان برای فضای مشخصی استفاده کرد. انواع ایزوگام طرح‌دار:

  • ایزوگام طرح دار چمنی
  • ایزوگام طرح دار سنگی 
  • ایزوگام طرح دار آجرنما
  • ایزوگام طرح دار چوبی
  • ایزوگام طرح دار سرامیکی
  • ایزوگام طرح دار گرانیت
  • ایزوگام طرح دار ورساچه
  • ایزوگام طرح دار کامپوزیت

ایزوگام طرح دار یا ایزوگام روکش دار

ایزوگام طرح دار به دارای دو دسته است؛ ایزوگام روکش دار که روکش کار شده بر روی آن از جنس فویل ساخته می‌شود. و دسته دوم؛ ایزوگام طرح‌دار که این ایزوگام نیز در حقیقت نوعی ایزوگام روکش دار میباشد اما روکش آن دارای طرح‌های مختلفی است، مانند سنگ و سرامیک و...

ایزوگام طرح دار استخری

همانگونه که در ابتدای مقاله اشاره شد، استفاده از ایزوگام طرح دار در استخرها بسیار کاربرد دارد؛ که در کنار افزایش کارایی که ایزوگام به آن می‌بخشد و از رطوبت جلوگیری می‌کند.

همچنین ظاهری متفاوت و زیبایی را برای استخر ما رقم میزند. به همین دلیل است که این ایزوگام در استخرها کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده است.

در واقع ایزوگام‌های طرح دار استخری به استخرها نمای بسیار زیبایی می‌بخشد و در زیباسازی اولیه استخرها کاربرد بسیار زیادی را دارا میباشد.

معایب ایزوگام طرح دار

از معایب و مشکلات ایزوگام طرح دار می‌شود به اهمیت زیرسازی و شیب‌بندی ساختمان در حین اجرای ایزوگام طرح دار اشاره کرد.

به دلیل اینکه استفاده از ایزوگام طرح دار، باعث بازتاب آفتاب می‌شود. همچنین بازتاب نور تابیده شده به ایزوگام با روکش آلومینیومی می‌تواند باعث کاهش گرما در فصل تابستان و کاهش سرما در فصل زمستان شود.

از معایب دیگر ایزوگام طرح دار، می‌توانیم به هزینه بالای آن نسبت به اجرای آن اشاره نمود؛ همچنین با توجه به عدم نیاز به استفاده از نما پس از به کار بردن  ایزوگام طرحدار در یک بخش خاص می‌توان هزینه اضافی خرید آن را حساب نکرد.

چرا که هزینه کردن برای نما کردن ساختمان با استفاده از سنگ و کاشی برای ساختمان بسیار بیشتر میباشد.

بررسی جنس و ضخامت ایزوگام طرح دار

جنس و ضخامت ایزوگام طرح دار، بسیار زیاد و مناسب میباشد. در این نوع ایزوگام‌ها از روکش فویل 25 تا 32 میکرون استفاده میکنند.

این نوع ایزوگام‌ علاوه‌بر ایزوگام طرح‌دار با نام ایزوگام رنگی نیزشناخته می شود؛ برای رنگی کردن این نوع ایزوگام لازم نیست که درصد خلوص قیر مصرفی در آن کاهش پیدا کند و از کیفیت آن بکاهیم.

ویژگی‌های ایزوگام طرح دار

  • برخورداری از کشش و انعطاف‌پذیر بالا
  • قدرت در حفظ کیفیت پس از ارسال و همچنین نصب ایزوگام
  • وزن مناسب آن (وزن هر رول ایزوگام لازم است که مقداری برابر و یا بیشتر از 40 کیلوگرم داشته باشد)
  • بحث ضخامت بهینه برخورداری از استانداردهای لازم (ضخامتی بین 3.5 الی 4 میلی‌متر)
  • برخورداری از ضریب مقاومت بالایی نسبت به دماهای کم‌ و زیاد و همچنین تغییرات دمایی
  • نداشتن بوی بد و عدم انتشار دود حین نصب

فروش ایزوگام طرح آجرنما

یکی از مدل‌های محبوب و پرطرفدار در میان ایزوگام‌های طرح‌دار، طرح ‌آجرنما میباشد. این ایزوگام‌ها به دلیل نصب آسان و ویژگی‌ فوق‌العاده‌ای همچون:

قدرت بالا در جلوگیری از انعکاس نور، عایق بسیار خوب نم و رطوبت، جذب نکردن گرما در روزهای گرم سال و همچنین قیمت پایین معمولا بیشتر از آجر برای زیبایی نمای ساختمان استفاده میشوند.

ایزوگام طرح سنگریزه ای

همچنین در کنار فروش ایزوگام با طرح آجرنما، از دیگر ایزوگام‌هایی که برای نماسازی و عایق کاری سقف و دیوار ساختمان استفاده میشود

و بسیار مورد استقبال افراد قرار می‌گیرد، ایزوگام سنگریزه ای میباشد که از سنگریزه های طبیعی و در رنگ بندی های مختلف، تولید میشود.

مقاومت ایزوگام طرح دار

طی تحقیقات به عمل آمده و تست‌های انجام شده، از مهمترین معیار انتخاب نوع ایزوگام، مقاومت و کشش محصول میباشد.

نکته حائز اهمیت این است که بدانید ایزوگام طرح دار با روکش فویل آلومینیومی در مقایسه با دیگر ایزوگام‌های ساده مقاومت و خاصیت انعطاف پذیری بسیار بیشتری را دارد.

عموما این جنس از ایزوگام حداقل ۱۵ سال دوام دارد و توسط شرکت‌ها ضمانت می‌شود.

محل تهیه ایزوگام:

دقت داشته باشید محلی که برای خرید ایزوگام مد نظرتان به آن می‌روید، در کیفیت و ماندگاری ایزوگام بی‌تاثیر نمیباشد. هدف شما از خرید ایزوگام و محلی که بناست ایزوگام تان در آن نصب و پیاده سازی گردد، در انتخاب طرح و جنس دارای اهمیت فراوانی است. با تغییر نقش و طرح ایزوگام، قیمت ایزوگام نیز تغییر خواهد کرد.

ضخامت و وزن:

از جمله عواملی که در ضخامت و وزن و قیمت نهایی ایزوگام تاثیر گذار است و نقش مهمی را ایفا می کند، وجود مواد اولیه‌ای مثل قیر، تیشو و پلی استر میباشد. درصد خلوص به کار برده شده در این مواد اولیه در تعیین قیمت هر رول از ایزوگام خریداری شده نیز تاثیر گذار میباشد.

سایت ایزوگام به همراه تیم ماهری که دارد در زمینه ی نصب ایزوگام در فرشته ، نصب ایزوگام در قیطریه ، نصب ایزوگام در ولنجک ، نصب ایزوگام در دنیاوران ، نصب ایزوگام در سعادت آباد ، نصب ایزوگام در شمال تهران را انجام می دهد.

  • نمایندگی تعمیرات اپل ..
  • ۰
  • ۰

تعمیر باتری موبایل سامسونگ از عمده مشکلاتی است که کاربران تلفن همراه آن را تجربه میکنند. خرابی باتری گوشی شما نیز میتواند به دلایل زیادی رخ بدهد.

مانند شارژ کردن طولانی مدت باتری، استفاده از شارژر نامناسب، گرم شدن بیش از حد گوشی و بسیار عوامل دیگر که در اتفاق افتادن این امر دلالت دارند.

باید توجه داشت که عمر باتری و سلامت باتری دو موضوع متفاوت از یکدیگر هستند.

عمر باتری یا همان battery life  نشان دهنده طول عمر باتری با یک دفعه شارژ شدن است اما سلامت باتری یا  battery health عمر باتری گوشی سامسونگ با گذشت زمان تعیین میگردد.

مشکلی که در ارتباط با غالب باتری‌های لیتیومی وجود دارد، عدم امکان دسترسی به آنهاست.

در گوشی‌های قدیمی دسترسی به باتری موبایل بسیار ساده بود و امکان تعویض آن توسط خود شخص نیز بود.

در گوشی‌های سری جدید، کاربر نمیتواند به باتری موبایل خود دسترسی داشته باشد، پس در نتیجه امکان تعویض آن توسط خود وجود ندارد.

باتری تلفن همراه در بین قطعات موجود در گوشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که بدون باتری، تلفن همراه شما کارایی ندارد

و دیگر قسمت‌های گوشی به هیچ عنوان کار نمیکند. پس نتیجه میگیریم که استفاده از باتری ‌هایی با استانداردهای مناسب بسیار حائز اهمیت میباشد.

گاهی اوقات پیش می‌آید که که این قطعه، نیاز به تعمیر دارد. برای تعمیر باتری موبایل سامسونگ شما راه‌های زیادی وجود دارد. و پیشنهاد می شود این کار را به نمایندگی تعمیرات سامسونگ بسپارید.

تعمیر باتری موبایل سامسونگ

-روش‌های تعمیر باتری گوشی

برای تعمیر باتری موبایل سامسونگ و درست کردن آن راه‌های زیادی هست، در ادامه این مطلب قصد داریم به روش آن بپردازیم.

محل‌های اتصال موبایل و باتری را پاک کنید.

اکسید شدن و جرم گرفتگی محل اتصال باتری به موبایل یکی از عمده‌ترین دلایل شارژ نشدن گوشی تلفن همراه شماست که اکثرا در تلفن همراه شما رخ میدهد و منجر به خرابی باتری موبایل شما میشود.

پس اگر باتری موبایل شما به درستی کار نمیکند، پیشنهاد میکنیم قبل از تعویض موبایل خود محل اتصال باتری موبایل خود را چک کنید.

-نشانه خرابی باتری موبایل سامسونگ

برخی از نشانه‌های خرابی باتری موبایل به راحتی قابل تشخیص است و برخی دشوارتر است.

توصیه میشود برای پیشگیری از آسیب دیدن باتری موبایل، توصیه‌هایی که برای افزایش عمر باتری نوشته شده را جدی بگیرید.

نشانه‌های خرابی باتری گوشی سامسونگ:

  • موبایل در مدت کمی خاموش می‌شود
  • تلفن همراه یا باتری آن شروع به داغ شدن می‌کند
  • باتری گوشی سامسونگ باد می‌کند
  • موبایل خاموش میشود
  • باتری تنها زمانی که به شارژر متصل است روشن میماند.

تعمیر باتری موبایل سامسونگ

اولین گام که برای تعمیر گوشی خودتان میتوانید انجام دهید گوشی سامسونگ خود شارژ و دی شارژ کنید. اگر که از باتری لیتیومی استفاده میکنید

و تلفن شما به خوبی شارژ نگه نمیدارد شاید با یک شارژ و دشارژ ساده بتوانید مشکل خود را برطرف کنید.

برای انجام این کار ابتدا یکبار به طور کامل باتری گوشی خودتان را خالی کنید و سپس آن را حداقل تا 48 ساعت به شارژ نگه دارید.

پیشنهاد میشود که حداقل 1 بار در ماه این کار را با دستگاه دارای باتری لیتیوم یونی خودتان انجام دهید.

اگر که باتری موبایل شما شارژ نشد در ابتدا باتری را از موبایل سامسونگ جدا کنید. در جداسازی باتری به قطب مثبت و منفی باتری دقت کنید.

در مرحله بعدی یک سیم USB که دیگر استفاده‌ای برای شما ندارد را انتخاب کنید و سر کوچک‌تر آن ( که اکثرا روی آن، B ذکر شده است) را قطع نمایید.

حالا باید بتوان یک سیم قرمز (قطب مثبت) و یک سیم سیاه (قطب منفی) را ببینید.

سپس سر بزرگ‌تر سیم USB را به لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود وصل کنید؛ سیم قرمز کابل بریده شده را به قطب مثبت و سیم سیاه را به قطب منفی باتری موبایل خود وصل کنید.

با این کار احتمال دارد که، باتری شروع به شارژ شدن کند. (انجام این کار نیاز به دقت و مهارت بالا دارد و انجام آن توسط کاربر توصیه نمی شود).

پیشنهاد میشود برای تعمیر گوشی خودتان به مرکز تعمیر باتری موبایل سامسونگ مراجعه نمایید.

همچنین بخوانید درباره: تعویض ال سی دی موبایل اپل

-تعویض باتری موبایل سامسونگ

زمانی میرسد که دیگر راهی برای تعمیر باتری موبایل سامسونگ شما وجود ندارد. در واقع مقدار خرابی به حدی میرسد که دیگر نمیشود آن را تعمیر کرد و تنها روش آن استفاده از یک باتری جدید است.

تعویض باتری در سری‌های پیشین سامسونگ بسیار ساده‌تر بود. چرا که فقط نیاز بود تا در پشتی گوشی را باز کنیم و سپس باتری جدید را جایگذاری کنیم و درب آن را ببندیم.

اما  مدل‌های جدید سامسونگ باتری جدا شونده ندارند. در واقع امکان دسترسی کاربر به باتری به طور کلی ممکن نیست.

دقت کنید که اگر برآمدگی و بادکردگی روی قاب پشتی گوشی خودتون احساس کردید باید در سریعترین زمان ممکن باتری گوشی موبایل خودتان را عوض کنید.

تداوم خرابی باتری در این شرایط هم موجب آسیب دیدگی دیگر قطعات می شود و هم خطر انفجار موبایل را به همراه دارد.

تعمیر باتری موبایل سامسونگ

-بهینه‌سازی مصرف باتری گوشی سامسونگ

اولین راه حل برای جلوگیری از سریع خالی شدن شارژ باتری شما، بستن و غیرفعال کردن اپ‌های غیرضروری گوشی شماست.

در مرحله بعد گوشی خودتان را ریست کنید تا مصرف باتری شما به حالت اولیه خودش برگرده. بهتر است که نوتیفیکیشن های غیر ضروری را غیرفعال کنید.

همچنین اپلیکیشن‌هایی که ضرورتی به دسترسی به دیتای اینترنت ندارند را نیز متوقف کنید. جهت انجام این کار از روش زیر استفاده کنید.

به قسمت Settings رفته و با ورود به گزینه Data Usage  گزینه Background Data را غیر فعال کنید.

روش دیگری که در کاهش مصرف انرژی گوشی شما تاثیر دارد، کم کردن روشنایی صفحه گوشی شماست.

استفاده از نرم افزارهایی که بهینه ساز مصرف باتری گوشی هستند مانند GreenPower Premium  می توانند تا حدی در کاهش مصرف انرژی گوشی شما تاثیر داشته باشد.

این اپلیکیشن از بهترین و برترین نرم افزارهای مدیریت مصرف انرژی و بهبود عملکرد باتری گوشی شما برای سیستم عامل اندروید است.

که با نصب این نرم افزار میتوانید میزان مصرف گوشی سامسونگ خودتان را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید و طول عمر آن را افزایش دهید.

انجام تعمیر باتری موبایل سامسونگ در صورتی که توسط متخصصین این حوزه انجام بشود

علاوه بر استفاده از تجهیزات تخصصی و حرفه، همچنین استفاده از قطعات اورجینال کارهایی نظیر گردگیری و تنظیمات تخصصی و… انجام میگیرد.

  • نمایندگی تعمیرات اپل ..
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به نصب ایزوگام در خیابان فرشته می پردازیم. اگر شما هم قصد نصب ایزوگام را در این قسمت دارید، برای خرید، نصب و اجرای ایزوگام در منزل، مقاله زیر را با دقت مطالعه کنید. ایزوگام سقف و دیوار را ما در این مطلب بیان کردیم. همچنین اگر با مشکل جدی مواجه شدید، لطفا با تیم مجرب ما تماس بگیرید.

نحوه نصب ایزوگام

 نصب صحیح ایزوگام یکی از مهمترین و موثرترین نکات در عملکرد عالی آن می باشد. به خوبی می دانید که ایزوگام محصول بسیار خوبی برای عایق کاری محیط های مختلف ساختمانی است. البته ایزوگام امروزه بسیار پرطرفدار است و به لطف عملکرد صحیح و استفاده طولانی مدت، طرفدارانی در بین تولیدکنندگان و معماران دارد که همه آنها برای عایق بندی ساختمان از این محصول پرفایده بهره می گیرند. البته برای افزایش طول عمر ایزوگام و بهبود عملکرد آن به فاکتورهای کیفی و نصب مناسب نیاز است. در هنگام خرید و نصب ایزوگام حتما این فاکتورها را بررسی کنید. اگر بررسی نکنید، ممکن است مشکلاتی پیش بیاید و هزینه خانه شما در دراز مدت بالا خواهد بود.

 اهمیت نصب صحیح ایزوگام در خیابان فرشته

 همانطور که قبلاً گفتم، کیفیت ایزوگام نقش مهمی در دوام آن در انواع شرایط آب و هوایی دارد، اما نکته ای که باید در نظر داشت نحوه نصب صحیح این ضد آب است. اگر ایزوگام به درستی نصب نگردد  کیفیت محصول نیز به اشتباه تحت تأثیر قرار می گیرد.

 نکات مهم در خصوص اجرای ایزوگام

 با توجه به وزن زیاد مواد ایزوگام، اکثر متخصصان در این زمینه توصیه می کنند که در صورت نیاز به فضای بیشتری برای اجرای ایزوگام ها، نباید تمامی مصالح را به پشت بام منتقل کرد.اگر تمام مواد اولیه این عایق را به پشت بام می آورید، مراقب باشید که انباشته نشوند. اگر ایزوگام را در دست دارید به هیچ وجه آن را نپوشانید و در مکان بسته قرار ندهید و حتما برای گردش هوا روزنه ایی قرار دهید.

 نصب ایزوگام در مکان های سربسته در اکثر آپارتمان ها و ساختمان ها خطرات بیشتری را به همراه دارد بنابراین باید تمامی اصول استاندارد برای نصب در این مکان ها رعایت شود اما نصب ایزوگام در این محیط ها به نصاب ماهر و افراد مجرب نیاز دارد. البته هنگام نصب حتما کپسول آتش نشانی آماده داشته باشید. البته نصب ایزوگام در خیابان فرشته یکی از مواردی است که می توانید بابت آن با ما تماس گرفته و از ما کمک بخواهید.

 نکته بعدی که در نصب ایزوگام باید به آن توجه کرد، نصب این عایق در فضاهای باز است که اغلب بسیار بالا هستند، زیرا رعایت نکات ایمنی در ارتفاع بسیار مهم است. در واقع شما می توانید اصول ایمنی را رعایت کنید و خطر صدمات و حوادث ناشی از ایمنی را کاهش دهید.

 نصب ایزوگام در خیابان فرشته به دلیل مواد اولیه خطرناک آن باید از دید کودکان دور نگه داشته شود.

 اگر رول ایزوگام یا کپسول گاز مایع حمل می کنید، لطفاً از کفش ایمنی استفاده کنید زیرا ممکن است روی پای شما بیفتد و شما را با مشکلات جدی روبه رو سازد به همین منظور کفش های ایمنی مناسبی در بازار است که شما باید حتما از آنها بهره بگیرید.

به طور کلی رعایت تمامی اصول ایمنی شما را در برابر حوادث مصون می دارد پس هرگز تسلیم نشوید و از تمامی وسایل ایمنی به خوبی استفاده کنید.

 مراحل اصلی نصب ایزوگام

 کافی است تجهیزات مورد نیاز برای نصب ایزوگام در خیابان فرشته را داشته باشید، نصاب مجرب را استخدام کرده و سپس این محصول را نصب کنید. مراحل نصب ایزوگام در خیابان فرشته به شرح زیر است:

• سطح مورد نظر را تمیز کنید

• سطح را ببندید

شیب ها و گوشه ها ا مرتب کنید

ایزوگام را اجرا و نصب کنید

نصب ایزوگام بر دیوار

 ایزوگام را به دیوار وصل کنید. علاوه بر مهارت نصب، بالانس کردن داربست نیز برای نصب ایزوگام بر روی دیوار بسیار مهم است که این نوع نصب کار را کمی دشوارتر می کند. قرار دادن ایزوگام بر روی دیوار به صورت عمودی به صورت لایه ای از بالا انجام می شود. به سمت پایین. این نوع عایق نیاز به سطح کار تمیز و سالم دارد و البته نیاز به تجهیزات کافی نیز دارد. البته عایق باکیفیت برای عایق کاری دیوار بسیار مهم است، بنابراین علاوه بر چسبندگی خوب، در اثر گرانش شل نمی شود.

 لطفا نصب کننده صحیح را در حین نصب انتخاب کنید

برای بهبود طول عمر و دوام ایزوگام توصیه می کنیم هنگام نصب ایزوگام در خیابان فرشته از نصاب حرفه ای کمک بگیرید. این امر اجازه می دهد تا ایزوگام برای چندین سال استفاده شود و هزینه های احتمالی در آینده را از بین ببرد زیرا درصورتی که شما از یک نصاب نابلد کمک بگیرید بعد از مدتی اب بر سقف و بام شما نفوذ خواهد کرد و مشکلات زیادی برای شما به همراه می آورد.

قطعات ایزوگام

 اگر در هنگام نصب، این عایق به سقف نچسبد، آب به داخل سقف نفوذ می کند و به سقف آسیب می رساند و تشخیص دقیق محل نفوذ آب را برای شما دشوار می کند، باید مراقب باشید و حتما از نصاب ماهر و ایزوگام با کیفیت و بادوام بهره بگیرید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردم نکاتی را برای نصب ایزوگام در خیابان فرشته ارائه کنیم. در صورت تمایل به نصب ایزوگام در خیابان فرشته با ما تماس بگیرید و با کمک مشاور یا کارشناس بهترین ایزوگام را برای منزل یا ساختمان خود انجام دهید. با سفارش ایزوگام به ما مطمئنا از نظر کیفیت و دوام راحت خواهید بود. ما بهترین نوع ایزوگام را برای خانه شما بررسی می کنیم و مطمئن می شویم که بعداً شما مشکلی با آن نداشته باشید.

نصب ایزوگام در شمال تهران با ما تماس بگیرید زیرا قیمت نصب ایزوگام ما بسیار مقرون به صرفه می باشد.

  • نمایندگی تعمیرات اپل ..
  • ۰
  • ۰

ر این مطلب قصد بررسی نصب ایزوگام در ولنجک را داریم در صورتی که شما نیز خواستار نصب ایزوگام در این منطقه می باشید پیشنهاد می شود به مطلب زیر توجه فرمایید و آن را به خوبی مطالعه کنید.



نحوه نصب ایزوگام
 

 نصب صحیح روز گام از عوامل و نکات بسیار مهم میباشد که بر عملکرد درست آن تاثیر گذار است ان شما به خوبی در جریان هستید که ایزوگام محصول بسیار خوبی در جهت عایق بندی محیط های مختلف ساختمانی می باشد. البته امروزه ایزوگام از محبوبیت بالایی برخوردار است و عملکرد درست و استفاده طولانی مدت آن باعث شده است که طرفداران خود را در میان ساختمان سازان داشته باشد البته برای اینکه ایزوگام عمر مناسبی داشته و عملکرد خوبی به شما ارائه دهد شما باید عوامل کیفیت و نصب صحیح ایزوگام را در هنگام خرید و نصب بررسی نمایید زیرا در صورت عدم بررسی ممکن است در بلند مدت برای خانه خود مشکل ایجاد کنید و هزینه های سنگین تری برای خود به بار بیاورید.

 

 اهمیت نصب صحیح ایزوگام در ساختمان ها

 

 همانطور که گفتیم کیفیت ایزوگام نقش بسزایی در دعوام و طول عمر آن در شرایط آب و هوای مختلف دارد اما به یکی از نکاتی که شما باید به آن دقت کنید نحوه نصب درست این عایق رطوبتی می باشد دقت داشته باشید که در صورت نصب نادرست این آیه کیفیت محصول نیز تحت تاثیر قرار می گیرد بنابراین عایق‌بندی غیر اصولی موجب هزینه‌های بیشتری برای شما می شود.

 

 نکات مهم برای اجرای ایزوگام

 

 از آنجایی که مواد تشکیل دهنده ایزوگام ها دارای وزن بالایی می باشند اغلب کارشناسان در این زمینه سفارش می کنند که در صورتی که برای اجرای ایزوگام فضا های بزرگتری را نیاز دارید بهتر است که تمامی مواد را به پشت بام انتقال ندهد. اگر تمامی مواد اولیه این عایق را به پشت بام انتقال دادید دقت کنید که آنها روی هم انباشته نگردند.

 اگر قصد انبار کردن ایزوگام را دارید به هیچ وجه آنها را در مکان سرپوشیده و به قرار ندهید و حتماً روزنه هایی در جهت گردش هوا برای آن بگذارید.

 با توجه به اینکه نصب ایزوگام در فضاهای سربسته اکثر آپارتمان ها و ساختمان ها دارای خطرات بیشتری است لازم است که در این مکان ها تمامی اصول استاندارد برای نصب رعایت شود البته به خاطر داشته باشید که جهت نصب ایزوگام در این محیط ها باید از افراد باتجربه کمک بگیرید و حتماً کپسول آتش‌نشانی را نیز در دسترس خود قرار دهید البته نصب ایزوگام در ولنجک یکی از مواردی است که عموماً افراد درخواست آن را دارند که شما برای این کار می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.

 مورد بعدی که باید هنگام نصب ایزوگام به آن دقت کنید نصب این عایق در فضاهای باز که اکثراً دارای ارتفاع های زیادی هستند می باشد زیرا در این مکان ها رعایت نکات ایمنی بسیار مهم است در واقع رعایت اصول ایمنی و همچنین بهره گرفتن از تجهیزات ایمنی باعث می شود تا احتمال حادثه و خطر پایین بیاید.

 مراحل اجرا و نصب ایزوگام در ولنجک جهت سر و کار داشتن با حرارت های بالا و همچنین مواد تقریباً خطرناک بهتر است که دور از کودکان انجام گیرد.

 نزمان ای که شما قصد دارید رولهای ایزوگام و کپسول های گاز مایع را حمل و نقل کنید از آنجایی که امکان افتادن آنها روی پا بسیار زیاد است و حتماً از کفشهای ایمنی استفاده کنید تا از خطرات این چنینی جلوگیری شود.

 

 مراحل اصلی نصب ایزوگام

 

 شما بعد از تهیه کردن تجهیزات مورد نیاز در جهت نصب ایزوگام در ولنجک و همچنین استخدام نصاب با تجربه کافیست در جهت نصب این محصول اقدام نمایید. از جمله مراحل نصب ایزوگام در ولنجک موارد زیر می باشد:

 تمیز کردن سطوح مورد نظر

درزگیری سطوح

 شیب بندی سطوح و ماهیچه کشی گوشه ها

 اجرا و نصب ایزوگام

 

 نصب ایزوگام بر روی دیوار

 

 در جهت نصب ایزوگام در ولنجک بر روی دیوار ها علاوه بر اینکه مهارت در نصب مهم است حفظ تعادل روی داربست نیز اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل این کار کمی دشوارتر می باشد. نصب ایزوگام روی دیوار به شکل لایه لایه و به صورت عمودی از بالا به پایین صورت می پذیرد در این نوع از عایق کاری هم سطح کار لازم است تمیز و بدون هیچ گونه آسیبی باشد و هم اینکه لوازم کافی برای این کار داشته باشید. البته ایزوگام با کیفیت برای ایزوگام کاری دیوار بسیار مهم است تا علاوه بر چسبندگی خوب نیروی جاذبه نیز موجب کنده شدن آن نشود.

 

 انتخاب نصاب مناسب در هنگام نصب

 

حتماً توجه داشته باشید که به جهت بالا بردن عمر و دوام ایزوگام بهتر است که شما در هنگام نصب ایزوگام در ولنجک از یک نصاب حرفه‌ای کمک بگیرید که این مورد موجب می گردد تا شما بتوانید به مدت چندین سال از آن ایزوگام استفاده کنید و از هزینه های احتمالی که در آینده ممکن است به جهت نفوذ آب به قسمت های مختلف  ایزوگام ایجاد شود جلوگیری کنید.

 در صورتی که در هنگام نصب این عایق به درستی بر روی بام نچسبد آب به قسمت زیرین آن نفوذ می‌کند و علاوه بر این که سقف شما آسیب می بیند شما را در جهت تشخیص محل دقیق نفوذ آب نیز دچار مشکل می کند بنابراین در هنگام نصب ایزوگام حتماً دقت کافی را داشته باشید.

 

 سخن پایانی

 

 ما در این مطلب سعی کردیم تا نکاتی در جهت نصب ایزوگام در ولنجک خدمت شما ارائه دهیم. در صورتی که شما قصد نصب ایزوگام در ولنجک را دارید کافیست با ما تماس بگیرید و به کمک مشاوران و کارشناسان ما بهترین ایزوگام کاری را برای منازل و ساختمان های خود انجام دهید. البته شما با سفارش ایزوگام از ما خیالاتن از جهت کیفیت و دوام آن راحت باشد زیرا ما بهترین نوع ایزوگام را برای منزل شما درنظر می گیریم تا بعدها شما دچار هیچ نگرانی و مشکلی نگردید.

نصب ایزوگام در شمال تهران با ما تماس بگیرید زیرا قیمت نصب ایزوگام ما بسیار مقرون به صرفه می باشد.

  • نمایندگی تعمیرات اپل ..
  • ۰
  • ۰

برند هواوی جزو یکی از معتبر ترین برند ها در زمینه ی تولید لوازم تکنولوژی مختلف به ویژه تلفن های همراه می باشد. درست است که تلفن های همراه این برند از کیفیت و ساخت فوق العاده بالایی برخوردارند، اما  ممکن است پس از سالیان طولانی استفاده یا مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری مختلف، دچار یک سری مشکل شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند.

گوشی های هواوی دارای طیف گسترده ای از مدل ها می باشند. یکی از این ها مدل nova است. برای آگاهی از شرایط تعمیر گوشی هواوی nova می توانید این مقاله را مطالعه کنید.  برند هواوی همواره در تولید انواع لوازم تکنولوژی جزو برند های پرچم دار می باشد و محصولاتی با کیفیت و فوق العاده را تولید می کند که این گوشی نیز جزوشان است. اما هر محصول با کیفیتی ممکن است که دچار مشکل شود و به تعمیر نیاز پیدا کند.

تعمیر کردن گوشی نیز امری بسیار مهم است که باید حتما به دست کاردان و متخصص آن سپرده شود. چون ممکن است با یک اشتباه کوچک خسارات جبران ناپذیری به گوشی شما وارد شود. در نتیجه یافتن یک متخصص  کاربلد در این زمینه می تواند بسیار مهم و قابل توجه باشد. دقت داشته باشید که از این موضوع غافل نشوید.

قبل از این که بخواهیم به مسئله ی تعمیر گوشی هواوی nova بپردازیم، بهتر است که با خود این گوشی بیشتر آشنا شویم:

معرفی گوشی هواوی NOVA:

این گوشی، در ماه جولای سال 2018 توسط برند معتبر هواوی تولید و به بازار جهانی عرضه شد. ساختار بدنه ی این گوشی، شیشه ای و فلزی می باشد که دارای جلوه ای خاص، شیک و بسیار زیبا است. البته علاوه بر این جلوه ی شیک، این بدنه ی قدرتمند سبب شده است تا این محصول در برابر انواع ضربه های مختل، خط و خش، فشار و… نیز بدنه ای مستحکم داشته باشد.

بدنه

قاب پشت و پنل جلویی بدنه ی این محصول شیشه ای بوده و فریم آن نیز آلومینیومی می باشد. ال سی دی این محصول نیز دارای کیفیت تصویر بسیار بالا بوده و تصاویر را در کیفیت 1080 در 2340 ارائه می کند. تراکم پیکسلی ال سی دی این گوشی نیز برابر با 409 پیکسل بر اینچ می باشد. در صورت پیش آمدن هر گونه مشکل برای ال سی دی می توانید با مراجعه به نمایندگی ها به  تعمیر گوشی هواوی nova بپردازید. اندازه ی صفحه ی این نمایشگر نیز 6.4 اینچ می باشد که می توانیم به این دلیل بگوییم که این گوشی بسیار خوش دست است.

دوربین

دوربینی که در قسمت پشت این گوشی قرار دارد، دارای دو سنسور مختلفِ 16 و 24 مگاپیکسلی است. که این اعداد و ارقام نشان می دهد که کیفیت و وضوح تصاویر در دوربین این گوشی بسیار بالا  و مناسب می باشد.

تعمیر گوشی هواوی nova شامل دوربین آن نیز می شود و اگر برای دوربین گوشی شما مشکلی پیش بیاید می توان آن را تعمیر و درست مانند روز اولش کرد.  دوربین این گوشی قابلیت فوکوس لمسی و تشخیص چهره از طریق HDR  را نیز دارا می باشد.

باتری

باتری این گوشی دارای کیفیت و دوام بسیار بالایی می باشد. باتری این محصول از نوع لیتیوم پلیمری می باشد. ظرفیت آن نیز برابر با 3750 میلی آمپر می باشد. که ظرفیت نسبتا بالایی به شمار می رود و موجب می شود تا شارژ باتری شما ماندگاری بالایی داشته باشد و زود به زود خالی نشود.

تعمیر گوشی هواوی nova دارای شاخه های مختلفی می باشد. چون ممکن است برای هر گوشی مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلفی پیش بیاید، در  نتیجه دارای دایره ی گسترده ای می باشد.

تعمیرات گوشی هواوی نوا 3:

قطعات این گوشی در مسئله ی تعمیر گوشی هواوی nova بسته به مشکلی برایشان پیش می آید، قابلیت تعویض و تعمیر دارند. شما می توانید برای تعمیر این گوشی به سایت ما مراجعه کنید و از طریق این سایت اقدام کنید.

تعمیرکاران موجود در این سایت به خوبی تعمیرات مختلف را به انجام می رسانند. تمامی تعمیر کارانی که در این سایت حضور دارند، دارای تخصص کافی و لازم هستند و در این امر مهارت بالایی دارند.

تعمیر گوشی هواوی nova می تواند شامل موارد مختلفی مانند:

تعمیرات سخت افزای، تعمیرات نرم افزاری، تعمیر ال سی دی و نمایشگر، تعمیر باتری، تعمیر دوربین و…. باشد. هر کدام از این موارد می توانند در صورت ایجاد مشکل برای شما مشکل ساز باشند اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد چون تعمیر کاران سایت ما می توانند به بهترین نحو مشکلات گوشی شما را حل کنند.

سخت افزار

اگر برای موارد سخت افزاری این گوشی مشکلی پیش بیاید، در سایت ما به بهترین شکل تعمیرات لازم انجام می پذیرد. اگر در نصب و حذف برنامه های مختلف، حافظه، مسائل گرافیکی و نرم افزاری و… در این گوشی دچار مشکل شدید نیز سایت ما می تواند خدمات بسیار مناسبی را به شما ارائه کند.

این گوشی دارای دوربین بسیار با کیفیتی می باشد اما ممکن است صفحه ی دوربین دچار لک، بخار، خط و خش و… شود. اما جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. زیرا متخصصین موجود در سایت ما می توانند با تخصص و مهارت بالایی که دارند این موضوع را به راحتی حل کنند.

شما با سپردن گوشی خود به متخصصین ما می توانید با خیالی راحت گوشی خود را سالم مانند روز اول تحویل بگیرید.

این نوع از گوشی به علت این که توسط برند معتبر هواوی تولید شده است، دارای کیفیت بالایی می باشد اما ممکن از تعمیرات آن توسط هر کسی قابل انجام نشود و قطعات مورد نیاز برای تعمیر آن نیز در هر جایی پیدا نشود.

نتیجه گیری

در نتیجه می توانید از سایت ها و مراجع معتبر برای تعمیر گوشی هواوی nova استفاده کنید. این سایت تمامی خدمات خود را به بهترین نحو و با قیمتی مناسب برای شما ارائه می کند. تا هر فردی بتواند در صورت بروز مشکل برای گوشی اش به این سایت مراجعه کند.

این سایت نسبت به سایر سایت ها و مراجع مختلف، همواره بهترین قیمت ها را ارائه می کند و شما می توانید بدون مشکل از نمایندگی تعمیرات هواوی استفاده بکنید.

  • نمایندگی تعمیرات اپل ..
  • ۰
  • ۰

تعویض ال سی دی گوشی اچ تی سی

تعویض ال سی دی گوشی اچ تی سی از خدمات نمایندگی تعمیرات اچ تی سی می باشد که به وسیله کارشناسان و متخصصین ماهر و با تجربه بالا انجام خواهد شد و موجب می شود.

این کار از کیفیت بالایی برخوردار باشد علاوه بر این استفاده از ابزار الات پیشرفته و قابلیت های جدید در نمایندگی های اچ تی سی برای متخصصین این امکان را ایجاد کرده تا گوشی شما را عیب یابی نمایند و به تعمیر موبایل اچ تی سی بپردازند و در صورت لزوم به تعویض ال سی دی گوشی اچ تی سی می پردازند و این نکته را بایستی بیان کنیم که برای تعویض این قطعه حتما به مراکز و نمایندگی معتبر اچ تی سی بروید و از قطعه اصل استفاده نمایید.

تعویض ال سی دی موبایل اچ تی سی با قطعات اصلی

چنان چه خرابی و مشکل به وجود امده در ال سی دی گوشی اچ تی سی مربوط به دلایل دیگری باشد طوری که صدمه وارد شده به قطعه مهم باشد دیگر امکان تعمیر این قطعه نخواهد بود.

و در این موارد بایستی حتما ال سی دی را عوض نمایید ولی یک مسئله خیلی مهم در اینجا می باشد که قطعه خراب شده و از کار افتاده بایستی با قطعه اصل و اورجینال تعوض شود.

در نتیجه هزینه زیادی که این کار برای مشتریان خواهد داشت اگر قطعه جایگزین شده اصل نباشد و پایین بودن کیفیت ال سی دی جایگزین شده نه فقط مشکل دستگاه حل نخواهد شد بلکه موجب اسیب های جدی تری می شود.

ال سی دی گوشی موبایل از بخش های حساس ان به حساب می اید و در بیشتر موارد برای این قطعه امکان تعمیر وجود نخواهد داشت جز اینکه اختلال نرم افزاری سبب عدم عملکرد قطعه شده باشد ولی کارشناسان تعویض ال سی دی گوشی اچ تی سی اگر فقط گلس صدمه دیده باشد تنها به عوض کردن گلس اقدام می نمایند و از هزینه اضافی برای مشتریان گوشی اچ تی سی جلوگیری می نمایند.

دلایل بروز مشکل در ال سی دی گوشی

اختلال ال سی دی گوشی شاید به دلایل گوناگونی به وجود اید یکی از این مسائل در رابطه با برد این قطعه خواهد بود و نیز شکستن ال سی دی شاید دلیل دیگری برای خراب شدن این قطعه باشد و هم چنین علاوه بر این دو موارد عوامل دیگری هم می باشد که سبب تعویض ال سی دی گوشی اچ تی سی گردد. که این موارد مانند :

ورود مایعات به ال سی دی

کم شدن و محو شدن نور صفحه نمایش

عدم کارکرد تاچ پد ال سی دی

داغ شدن ال سی دی

کند شدن سرعت گوشی

در دو مورد هم تعویض گلس صورت می گیرد حالت اول موقعی است که شیشه بیرونی و یا همان گلس روی ال سی دی شکسته شده باشد اگر چنین وضعیتی پیش بیاید اگر به خود ال سی دی صدمه ای نزده باشد می توان با تعویض گلس ، ال سی دی و کارایی ان به حالت قبل بر می گردد.

در حالت دوم این طور می باشد که ال سی دی تصویر دارد و تاچ ان به درستی کار خواهد کرد در اینجا تعویض گلس راه حل خوبی برای حل این موضوع می باشد.

تعویض ال سی دی گوشی اچ تی سی

انچه قبل از تعویض ال سی دی باید بدانید

در تعویض ال سی دی گوشی اچ تی سی بایستی به این نکته توجه کنید که بیشترین مقدار خرابی گوشی ها خصوصا گوشی اچ تی سی به اسیب های فیزیکی و شکستگی صفحه نمایش بر می گردد.

تنها علتی که موجب شکستن صفحه نمایش خواهد شد ضرباتی می باشد که به صفحه گوشی وارد خواهد شد بیشترین و پر اهمیت ترین مشکلی که مشتریان را درگیر می کند هزینه ای است که برای تعمیرات ان باید پرداخت کنید و به محل ضربه یا اسیب بستگی خواهد داشت اگر قسمتی که ضربه به ان وارد شده از حساسیت زیادی برخوردار باشد قیمت ان حتما بیشتر می شود.

صفحه گلس یا شیشه بیرونی ترین. قسمت موبایل است که به منظور بالا بردن امنیت لایه ها ایجاد شده است به طور معمول ضربات و فشارهایی که به گوشی زده می شود به وسیله گلس ان دفع می گردد. از مزیت های مهم گلس ، ضدخش بودن و مقاومت زیادی در مقابل عوامل. گوناگون مانند رطوبت ، فشار و ضربات جزیی می باشد.

قاب گوشی دومین لایه از. قسمت های مختلف صفحه نمایش گوشی. اچ تی سی خواهد بود که در نهایت همه قسمت ها را به طور منسجم در کنار. همدیگر حفظ می نمایند.

صفحه تاچ قسمت رابط کاربری بین شما و هسته درونی موبایل خواهد بود .

ال سی دی مهم ترین و حساس ترین قسمت و این لایه به طور معمول دقیقا زیر لایه تاچ اسکرین قرار دارد .

گران ترین اسیب به کدام لایه وارد می شود ؟

چنان چه ضربه به صفحه گلس یا .شیشه خارجی زده شود هزینه ان چنانی بابت تعمیرات گوشی نمی. پردازید اما اگر اسیب وارده به لایه های حساس .داخلی مثل تاچ یا ال سی دی وارد شود هزینه های. بالاتری را در پی خواهد داشت و زمانی که متوجه خرابی تاچ اسکرین شوید.

و حس کردید در برابر دستورهای. شما بی توجه شده ولی اطلاعات گوشی را نشان می دهد. اما تغییری در صفحه نمایش نمی بینید در این حالت تاچ اسیب جدی به ان وارد .شده و بایستی به تعمیر تاچ گوشی اچ تی سی بپردازید.

در نهایت بدترین حالت این است که ال سی دی. گوشی بر اثر ضربه خراب شده باشد. وراه حلی جز تعویض ان ندارید که در بیشتر اوقات که مشکل خرابی ال سی دی باشد. موبایل خاموش خواهد شد.

و پخش تصاویر یا هر چیز دیگری ممکن نمی باشد. و تعویض ال سی دی گوشی اچ تی سی هزینه بالایی برای کاربران خواهد داشت این قطعه بسیار گران قیمت و پرهزینه می باشد .و از سوی دیگر احتمال تقلب موقع تعویض قطعه ممکن است پیش بیاید بنابراین تشخیص و شناسایی قطعه اصلی با تقلبی برای. شما مقدور نمی باشد.

و احتمال جایگذاری قطعه تقلبی به جای .قطعه اورجینال در مراکز غیر مجاز بسیار .بالا می باشد پس در نتیجه حتما برای تعویض ال سی. دی گوشی اچ تی سی به نمایندگی تعمیرات اچ تی سی بروید.

  • نمایندگی تعمیرات اپل ..